Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області провело телефонні «гарячі лінії»
У понеділок, 17 червня, вимушені переселенці з Луганщини мали змогу звернутися за роз’ясненням безпосередньо до очільниці пенсійної служби області Ольги Шарунової, у вівторок та середу — до заступників начальника Головного управління Павла Баранова та Евеліни Приймак.
За відведений на спілкування час до посадовців зателефонували 32 особи, які до повномасштабного вторгнення проживали на Луганщині.
З-поміж тем, які їх цікавили, ключовими були: призначення, перерахунок та індексація пенсії, умови подальшого отримання субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2024 №521, проходження пенсіонерами відеоідентифікації та відновлення пенсійних виплат, поновлення регресних виплат тощо.
Чимало запитань внутрішньо переміщених осіб з Луганщини стосувалися порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.
Були й приємні моменти. Мешканець Сєвєродонецька Георгій Снопенко, який через бойові дії в місті вимушений був переселитися у більш безпечний регіон України, зателефонував на «гарячу лінію» керівництва Головного управління, щоб подякувати за швидке поновлення виплат у зв’язку зі зміною паспорта.
З усіх питань пенсійного забезпечення, пільг, житлових субсидій та соціальних виплат додзвонювачам надані фахові коментарі, слушні поради та рекомендації. Одна з яких стосувалася заощадження власного вільного часу шляхом отримання максимуму необхідної інформації на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в мережі Фейсбук та офіційному Телеграм-каналі.
Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області
https://www.pfu.gov.ua/lg/358032-garyachi-liniyi-kerivnytstva-fondu-obla...