Ви тут:

Про роботу відділу зі звернень громадян

21-04-2017

Звіт за період з 18.04.2017 р. по 21.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  205 звернень, з котрих 186 – письмові звернення громадян, 13 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 167 звернень, з котрих 86  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 71 заява щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 15 звернень, з котрих 6 стосувались ремонту покрівлі. Запитів на публічну інформацію надійшло 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 10.04.2017 р. по 14.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  226 звернень, з котрих 198 – письмові звернення громадян, 23 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 5 громадян.

З питань соціального захисту було подано 187 звернень, з котрих 131 заява стосувалась  надання матеріальної допомоги та 40 заяв щодо надання натуральної допомоги, з питань житлово-комунального господарства надійшло 26 звернень, з котрих 7 стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань звернулись 5 осіб.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.04.2017 р. по 07.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  198 звернень, з котрих 165 – письмові звернення громадян, 29 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 3 громадянина.

З питань соціального захисту було подано 145 звернень, з котрих 119 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 9 заяв щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень, з котрих 7 стосувались ремонту покрівлі, під’їздів. З житлових питань звернулись 12 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 27.03.2017 р. по 31.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  252 звернень, з котрих 217 – письмові звернення громадян, 29 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 204 звернення, з котрих 156 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 29 заяви щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 22 звернення, з котрих 6 стосувались ремонту покрівлі, під’їздів, балкону та каналізації. З житлових питань звернулись 3 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 6.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 13.03.2017 р. по 17.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  296 звернень, з котрих 256 – письмові звернення громадян, 37 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 261 звернення, з котрих 182 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 48 заяви щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень з котрих 4 скарги стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань звернулась 1 особа. Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 20.03.2017 р. по 24.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  343 звернення, з котрих 302 – письмові звернення громадян, 27 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту звернулись 281 особа, з котрих 188 звернень щодо надання матеріальної допомоги та 69 – щодо надання натуральної допомоги, з питань житлово-комунального господарства звернулись 24 особи, з питань ремонту покрівель та під’їздів, контролю за благоустроєм  звернулись 7 осіб.  З житлових питань звернулось 9 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 27.02.2017 р. по 03.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  315 звернень, з котрих 280 – письмові звернення громадян, 30 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було надано 270 звернення, з котрих 160 заяв стосувались  надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 20 осіб.  З житлових питань звернулось 3 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 7.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.03.2017 р. по 10.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  140 звернень, з котрих 119 – письмові звернення громадян, 16 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захист звернулись 112 осіб, з котрих 98 звернень щодо надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань ремонту покрівель та під’їздів, контролю за благоустроєм  звернулись 10 осіб.  З житлових питань звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 20.02.2017 р. по 24.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  244 звернення, з котрих 185 – письмові звернення громадян, 48 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захист звернулись 190 осіб, з котрих 135 звернення щодо надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 37 особи.  З житлових питань звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 13.02.2017 р. по 17.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  283 звернення, з котрих 227 – письмові звернення громадян, 51 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захисту було надано 234 звернення, з котрих 128 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 17 осіб.  З житлових питань звернулось 6 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 5.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.02.2017 р. по 10.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  176 звернень, з котрих 112 – письмові звернення громадян, 43 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 13 звернень надійшли з вищестоящих органів, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 33 особи, з питань надання матеріальної допомоги – 81 особа, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 34 особи.  З житлових питань звернулось 8 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 30.01.2017 р. по 03.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  254 звернень, з котрих 224 – письмові звернення громадян, 19 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 6 осіб.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 88 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 124 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів звернулись 21 особа.  З питань житлової політики поступило 5 звернень.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 23.01.2017 р. по 27.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  205 звернень, з котрих 159 – письмові звернення громадян, 40 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 64 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 101 особа, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 18 осіб.  Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.​

Звіт за період з 16.01.2017 р. по 20.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  225 звернень, з котрих 147 – письмові звернення громадян, 68 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 3 особи.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 85 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 83 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель звернулись 43 особи.  Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 09.01.2017 р. по 13.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  153 звернення, з котрих 119 – письмові звернення громадян, 27 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулась 5 осіб.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 58 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 52 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель звернулось 21 особа.  Звернень з житлових питань надійшло 7. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 03.01.2017 р. по 06.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  51 звернення, з котрих 28 – письмові звернення громадян, 18 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулась 1 особа.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 16 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 17 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення та ремонту під’їзду житлового будинку звернулось 7 осіб.  Звернень з житлових питань надійшло 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за 2016 рік

Загальна кількість звернень до Сєвєродонецької міської ради у 2016 році склала 9890 (8536 за 2015р.). Кількість звернень, що надійшли поштою становить 285 (115 у 2015р.). На особистому прийомі  звернулось 4199 (3076 у 2015р.) громадян.

У зверненнях мешканців міста було порушено 9890 питань (8532 у 2015 p.). Зменшилась кількість звернень з питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (24 – 66), охорони здоров'я (52 – 84) та освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (12 – 21).  Зросла кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (105 – 102), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (198 – 143), діяльності органів місцевого самоврядування (513 – 434), транспорту і зв'язку (87 – 75),  комунального господарства (1414 – 979), житлової політики (260 – 159), соціального захисту (6995 – 6235), праці і заробітної плати (41 – 36).

1225 звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій населення -інвалідів, учасників війни, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, «дітей війни». 2454 звернень надійшло від пенсіонерів, 413 - від робітників, 62 - працівників бюджетної сфери, 18 - від державних службовців,  5 – від військовослужбовців, 96 - від підприємців, 404 - від безробітних, 12 - від учнів, студентів.

З 9890 звернень вирішено позитивно – 6833, відмовлено у задоволенні – 153, надано роз’яснення – 2832, переслані за належністю  згідно ст.. 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 28, та 44 звернення не підлягали розгляду відповідно до ст.. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян».

За звітний період надійшло 201 запит на публічну інформацію (134 у 2015 р.)

На сайт міської ради звернулись 35 громадян.

Сєвєродонецька міська рада зареєстрована в Державній інформаційній системі електронних звернень громадян з 24.03.2014 р. За 2016 р. через дану систему надійшло 10 звернень.

 

Звіт за період з 26.12.2016 р. по 30.12.2016 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  146 звернень, з котрих 94 – письмові звернення громадян, 47 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінків на «гарячу» лінію губернатора, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 73 особи, з питань надання матеріальної допомоги – 37 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню, неякісного опалення та ремонту покрівлі звернулось 37 особи.  Звернень з житлових питань надійшло 4. Запитів на публічну інформацію – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 19.12.2016 р. по 23.12.2016 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  161 звернення, з котрих 95 – письмові звернення громадян, 60 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 – дзвінків на «гарячу» лінію губернатора, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій та затримки соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, звернулось 74 особи, з питань надання матеріальної допомоги – 36 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню, неякісного опалення звернулось 27 особи.  Звернень з житлових питань надійшло 11.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 12.12.2016 р. по 16.12.2016 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  207 звернення, з котрих 127 – письмові звернення громадян, 73 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 6 – дзвінків на «гарячу» лінію губернатора, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій звернулось 76 особи,  з питань надання матеріальної допомоги – 60 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню, неякісного опалення звернулось 37 особи, з приводу ремонту покрівлі та під’їздів - 3.  Запитів на публічну інформацію поступило 17.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 05.12.2016 р. по 09.12.2016 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  173 звернення, з котрих 135 – письмові звернення громадян, 34 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінок на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій та затримки соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, звернулось 52 особи, що майже в 2 рази більше ніж за попередній тиждень, з питань надання матеріальної допомоги – 74 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню, неякісного опалення звернулось 23 особи.  Запитів на публічну інформацію поступило 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 28.11.2016 р. по 02.12.2016 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  141 звернення, з котрих 104– письмових звернення громадян, 30 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій та затримки соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, звернулось 27 осіб, що на 64% менше ніж за попередній тиждень, з питань надання матеріальної допомоги – 67 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню за жовтень місяць, неякісного опалення, утеплення будинків  звернулось 17 осіб, що на 63% менше ніж за попередній тиждень, з приводу ремонту покрівлі та під’їзду – 3 особи. З питань житлової політики звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію поступило 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 21.11.2016 по 25.11.2016

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  187 звернень, з котрих 121– письмові звернення громадян, 43 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів. На особистий прийом до секретаря міської ради, в.о. міського голови та заступника міського голови звернулося 18 громадян.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій та затримки соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, звернулось 75 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 34 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню за жовтень місяць та неякісного опалення,  звернулось 46 осіб, з приводу ремонту покрівлі та під’їзду – 2 особи. З питань житлової політики звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію поступило 6.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 14.11.2016 по 18.11.2016

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  180 звернень, з котрих 96 – письмові звернення громадян, 71 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 9 звернень надійшли з вищестоящих органів. На особистий прийом до першого заступника міського голови звернувся 1 громадянин.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій та затримки соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, звернулось 90 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 39 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань завищеного тарифу по теплопостачанню за жовтень місяць,  звернулась 31 особа. З питань житлової політики звернулось 3 особи. Запитів на публічну інформацію поступило 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Отчет за период с 07.11.2016 по 11.11.2016

 

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 181 обращение, из которых 126 – письменных обращений, 47 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 3 – звонки на «горячую» линию губернатора и 2 – из вышестоящих органов. На личный прием к заместителю городского головы обратилось 3 человека.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 55 человек, оказания материальной помощи на лечение - 45, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства обратилось  42 человека, большинство вопросов касались проблем с отоплением, а по вопросам ремонта кровлей и подъездов – 5, по вопросам жилищной политики обратилось 2 человека. Запросов на предоставление публичной информации поступило 6.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

 

Отчет за период с 31.10.2016 по 04.11.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 132 обращения, из которых 70 – письменных обращений, 39 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 8 – звонки на «горячую» линию губернатора, 3 – из вышестоящих органов, на личный прием к заместителю городского головы обратилось 12 человека.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 12 человек, оказания материальной помощи на лечение - 32, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 59 человека, в частности по вопросу ремонту кровлей  – 6. По вопросам жилищной политики обратилось 7 человек. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 1.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

 

Отчет за период с 24.10.2016 по 28.10.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 296 обращения, из которых 165 – письменных обращений, 99 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 10 – звонки на «горячую» линию губернатора и 6 – из вышестоящих органов. На личный прием к секретарю городского совета и заместителям городского головы обратилось 16 человек.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 65 человек, оказания материальной помощи на лечение - 50, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства обратилось  107 человек, большинство вопросов касались проблем с отоплением, а по вопросам ремонта кровлей и подъездов – 7, по вопросам жилищной политики обратилось 48 человек. Запросов на предоставление публичной информации поступило 2.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

 

Отчет за период с 17.10.2016 по 21.10.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 185 обращения, из которых 144 – письменных обращений, 31 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 2 – звонки на «горячую» линию губернатора, 4 – из вышестоящих органов, на личный прием к заместителю городского головы обратилось 4 человека.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 70 человек, оказания материальной помощи на лечение - 46, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 32 человека, в частности по вопросу ремонту кровлей  – 4. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 1.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

 

Отчет за период с 10.10.2016 по 13.10.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 177 обращения, из которых 159 – письменных обращений, 14 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 4 – из вышестоящих органов.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 96 человек, оказания материальной помощи на лечение - 29, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 5 человек, в частности по вопросу ремонту кровлей и подъездов – 5, по вопросам жилищной политики обратилось 9 человек.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

 

Отчет за период с 03.10.2016 по 07.10.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 135 обращения, из которых 102– письменных обращений, 32 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 1 – в ходе личного приема.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 60 человек, оказания материальной помощи на лечение - 31, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 19 человек, в частности по вопросу ремонту кровлей  – 6.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 26.09.2016 по 30.09.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 115 обращения, из которых 84 – письменных обращений, 30 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 1 – из вышестоящих органов.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 28 человек, оказания материальной помощи на лечение - 45, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 24 человека, в частности по вопросу ремонту кровлей  – 14. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 1.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 19.09.2016 по 23.09.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 303 обращения, из которых 263 – письменных обращений, 40 – звонки на Правительственную «горячую» линию.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 212 человек, оказания материальной помощи на лечение - 42, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 29 человек, в частности по вопросу ремонту кровлей  – 11. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 3.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 12.09.2016 по 16.09.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 105 обращений, из которых 70 – письменных обращений, 24 – звонки на Правительственную «горячую» линию, и 11 обращения – в адрес вышестоящих органов власти.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий, оказания материальной помощи на лечение, задолженности по выплате  социальных пособий одиноким матерям, и временно перемещенным лицам обратилось 54 человека, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства, в частности по вопросам начисленной задолженности по газу, ремонту кровлей и подъездов  – 20. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 7.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 05.09.2016 по 09.09.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 114 обращений, из которых 12 обращений – в ходе личных приемов, 73 – письменных обращений, 21 – звонки на Правительственную «горячую» линию, 5 – звонки на «горячую» линию губернатора, и 3 обращения – в адрес вышестоящих органов власти.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий, оказания материальной помощи на лечение, выплаты пособий временно перемещенных лиц обратилось 49 человек, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства, в частности ремонта кровли, подъездов – 12. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 2.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 29.08.2016 по 02.09.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 78 обращений, из которых 58 – письменных обращений, 18 – звонки на Правительственную «горячую» линию, и 2 обращения – в адрес вышестоящих органов власти.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и оказания материальной помощи на лечение, обратилось 39 человек, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 18. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 1.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 22.08.2016 по 28.08.2016

За минувшую неделю в Северодонецкий городской совет поступило 63 обращения, из которых – 1 обращение в ходе личных приемов, 46 – письменных обращений, 12 – звонки на Правительственную «горячую» линию, и 3 обращения – в адрес вышестоящих органов власти.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и оказания материальной помощи на лечение, обратилось 30 человек, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 16, по жилищным вопросам – 2. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 1.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения.

Отчет за период с 15.08.2016 по 19.08.2016

За минувшую неделю (с 15.08.2016 по 19.08.2016 г.) в Северодонецкий городской совет поступило 240 обращений, из которых – 5 обращений в ходе личных приемов, 187 – письменных обращений, 44 – звонки на Правительственную «горячую» линию, и 5 обращений – в адрес вышестоящих органов власти.

По вопросам социальной защиты населения, в частности по вопросам начисления субсидий и оказания материальной помощи на лечение, обратилось 172 человека, по вопросам жилищно-коммунального хозяйства – 29, по жилищным вопросам – 7. Запросов на предоставление публичной информации поступило – 6.

Все обращения взяты на контроль и переданы в соответствующие службы и отделы для исполнения

Х Х Х

С 1 января по 25 марта текущего года в отдел по обращению граждан Северодонецкого городского совета поступило 2851 обращение, что в два раза превышает количество обращений, поступивших за аналогичный период прошлого года.

Из данного количества обращений поступило: заявлений – 2021, что на 47% больше, чем за январь – март 2015 г.; письменных обращений (жалоб) – 760, (343 – за аналогичный период в прошлом году), 93% из них составляют обращения, которые поступили через Правительственную «горячую линию»; на личный прием обратилось 52 человека. В два раза снизилось количество обращений, поступивших через сайт городского совета (18 обращений граждан). За отчетный период поступило 58 запросов на предоставление публичной информации, что на 27% больше, чем в 1 квартале 2015 г. 

34% от общего количества заявителей составляют пенсионеры, 10% – инвалиды, затем – дети войны, одинокие матери, многодетные семьи, участники войны. 

Наиболее актуальными за отчетный период были вопросы социальный защиты, жилищно-коммунального хозяйства и жилищной политики. 

По вопросам выплаты субсидий, социальных пособий, выделения материальной помощи обратилось 2296 граждан против 1027 человек в предыдущем году. По вопросам жилищно-коммунального хозяйства обратилось 235 граждан, что в 2 раза больше, чем за аналогичный период прошлого года. По вопросам жилищной политики обратилось 48 граждан (23 обращения в 1 квартале 2015 года).

На личных приемах обращения граждан касались в основном коммунальной сферы: ремонта кровель и подъездов, обрезки деревьев, благоустройства придомовой территории, обеспечения поливочной водой садоводств «Озерное», «Учитель», «Транспортник», «Озеленитель» и «Боровая». Поднимался вопрос о льготной подписке ветеранов войны, пенсионеров, инвалидов на газету «Сєвєродонецькі вісті». Кроме того, жители города обращались по вопросам оказания материальной помощи.

В 2016 году продолжает работу общественная правовая приемная, которая оказывает бесплатную первичную правовую помощь, в первую очередь малообеспеченным гражданам. Приемная осуществляет следующие виды правовой помощи: предоставление правовой информации и консультаций, разъяснений по правовым вопросам. Прием юристами проводится по адресу: бул. Дружбы Народов, 32, каб. №20, каждый вторник с 14.00 до 16.00. Телефоны для справок: 70-22-10, 4-52-04.

Обращения граждан принимаются отделом по обращению граждан Северодонецкого городского совета согласно графику по адресу: бул. Дружбы Народов, 32а, Центр предоставления административных услуг, каб. 1.

Понедельник, среда, пятница – с 8.00 до 15.00 (с 12.00 до 13.00 – перерыв).

Вторник, четверг – с 13.00 до 17.00. 

Отдел по обращению граждан Северодонецкого городского совета