Ви тут:

Про роботу відділу зі звернень громадян

07-10-2024

Звіт за 9 місяців 2024 року

Станом на 30.09.2024 рік відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВА зареєстровано 1127 звернень.

Як випливає з аналізу звернень, серед питань, які містяться у зверненнях громадян 59,2% становлять питання соціального захисту населення, 17,6% - питання житлової політики, 1,4% - діяльності органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, 0,6% - комунального господарства, 0,7% - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, 20,5% - інші питання.

Серед авторів звернень є і найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (3,1%), люди з інвалідністю (7,4%), пенсіонери (19,8%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (0,9%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 601 звернення (53,4%), надано роз’яснення – 215 звернень (19,1%), відмовлено у задоволенні – 40 звернень (3,5%), звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» - 6 звернень (0,5%). Залишаються у роботі 265 звернення (23,5%).

 

Звіт за І півріччя 2024 року

За перше півріччя 2024 року відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВА зареєстровано 742 звернення.

Як випливає з аналізу, серед питань, які містяться у зверненнях громадян 57% становлять питання соціального захисту населення, майже 22% - питання житлової політики, 1,2% - діяльності органів виконавчої влади, 19,8% - інші питання.

Серед авторів звернень є і найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (3,6%), люди з інвалідністю(6,9%), пенсіонери (19%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (1,1%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 466 звернень (62,9%), надано роз’яснення – 155 звернень (20,8%), відмовлено у задоволенні – 32 звернення (4,31%), звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» - 5 звернень (0,67%). Залишаються у роботі 84 звернення (11,32%).

Звіт за І квартал 2024 року

З 01.01.2024р. по 31.03.2024р. відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВА зареєстровано 394 звернення.

Як випливає з аналізу, серед питань, які містяться у зверненнях громадян 54,6% становлять звернення щодо соціального захисту населення, 28% - питання житлової політики, 0,8 % - праці та заробітної плати, 16,6 % - інші питання.

Серед авторів звернень є і найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (4,8%), люди з інвалідністю (8,4%), пенсіонери (19.8%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (2%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 57,6% від загальної кількості зареєстрованих звернень, надано роз’яснення – 17,5%, звернення, що пересилаються за належністю відповідно до ст. 7 Закону України – 1,3%, відмовлено у задоволенні – 2,6% та залишаються у роботі - 21%.

Звіт за 2023 рік

З 01.01.2023р. по 31.12.2023р. відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВА зареєстровано 2646 звернень.

Як випливає з аналізу звернень, серед питань, які містяться у зверненнях громадян 74,5% становлять питання житлової політики, 17,9% - питання соціального захисту населення, 1% - діяльності органів виконавчої влади, 0,8% - праці та заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 0,8%, 0,7% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, 0,6% - питання охорони здоров`я, 0,2% - питання комунального господарства, 0,2% - сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, 3,3% - інші питання. Серед авторів звернень є і найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (2,6%), люди з інвалідністю (3,0%), пенсіонери (3,6%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (0,72%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 1892 звернення (71,6%), надано роз’яснення – 610 звернень (23%), відмовлено у задоволенні – 93 звернення (3,5%), звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» - 14 звернень (0,5%). Залишаються у роботі 37 звернень (1,4%).

 

Звіт за ІІ півріччя 2023 року

За ІІ півріччя 2023 року відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВА зареєстровано 597 звернень.

Як випливає з аналізу звернень, серед питань, які містяться у зверненнях громадян, 49,6% становлять питання соціального захисту населення, 27,6% - житлової політики, 4% - діяльності місцевих органів виконавчої влади, 2% - праці та заробітної плати, 1,51% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, 1,7% - питання охорони здоров`я, 0,34% - питання комунального господарства, 2,7% - питання охорони здоров`я, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 0,5% - сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, 10,05% – інші питання. Частину авторів звернень становлять найменш соціально захищені категорії населення – пенсіонери (12%),  люди з інвалідністю (7,7%), учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (7%), багатодітні родини (0,84%), одинокі матері, матері-героїні (0,67%), учасникі ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (0,17%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 348 звернень (58,3%), надано роз’яснення - 183 звернень (30,65%), відмовлено в задоволенні - 42 звернень (7,03%), 6 звернень (1%) спрямовано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Залишаються у роботі 18 звернення (3,02%).

 

Звіт за І півріччя 2023 року

За І півріччя 2023 року відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВА зареєстровано 2049 звернень.

Як випливає з аналізу звернень, серед питань, які містяться у зверненнях громадян 88 % становлять питання житлової політики, 8,6 % - соціального захисту населення, 0,4% - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, 0,4% - праці та заробітної плати, 0,15% - питання комунального господарства, 0,2% - питання охорони здоров`я, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян , культури та кудьтурної спадщини, туризму - 0,05%, промислової політики - 0,05%, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво - 0,05%, сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей - 0,1%, діяльності органів виконавчої влади - 0,15%, 1,65% – інші питання. Частину авторів звернень становлять найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (1,4%), інваліди (1,7%), пенсіонери (1,2%), багатодітні родини (0,3%), одинокі матері, матері-героїні (0,2%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 1544 звернення (75,4%), надано роз’яснення – 428 звернень (21%), відмовлено в задоволенні 51 звернень (2,4%), 8 звернень (0,3%) переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Залишаються у роботі 18 звернень (0,9%).

 

Звіт за ІІ півріччя 2022 року

З 01.07.2022р. по 31.12.2022р. відділом зі звернень громадян Сєвєродонецької міської ВЦА зареєстровано 1606 звернень.

Як випливає з аналізу, серед питань, які містяться у зверненнях громадян 91% становлять звернення щодо соціального захисту населення, 2,4% - питання житлової політики, 2% - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 1% - праці та заробітної плати, 0,7% - охорони здоров’я, 0,5% - осіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності, 0,3% - комунального господарства, 2,1% - інші питання.

Серед авторів звернень є і найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (0,5%), інваліди (0,6%), пенсіонери (1.9%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (0,3%).

За результатами розгляду позитивно вирішено 86,2% від загальної кількості зареєстрованих звернень, надано роз’яснення – 13%, звернення, що пересилаються за належністю відповідно до ст. 7 Закону України – 0,1%, відмовлено у задоволенні – 0,4% та залишаються у роботі – 0,3%.

 

Звіт за 2020 рік

За період з 07.08.2020 по 31.12.2020 до Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк надійшло 5734 пропозицій, заяв та скарг громадян. На прийом з особистих питань до керівництва міста звернулись 125 громадян. Письмових звернень надійшло  3608, на Урядову «гарячу» телефонну лінію Урядового контактного центру та на «гарячу» лінію облдержадміністрації надійшло 1974 звернення. За звітний період надійшло 34 запити. Всі запити відпрацьовані згідно законодавства.

Як випливає з аналізу звернень, всього у них порушено 5756 питань. Серед питань, які містяться у зверненнях громадян 54% становлять питання соціального захисту населення, 35,2% - питання комунального господарства, 1,6% - питання охорони здоров`я, 1,5% - питання житлової політики, 1,1% - питання  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав  і свобод громадян, 2% - економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво, 0,5% - з питань аграрної політики і земельних відносин, 0,3% - транспорту і зв’язку, 0,3% - праці та заробітної плати. Значну частину авторів звернень становлять найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (0,6%), інваліди (4%), пенсіонери (24%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (0,9%), безробітні (5%), «діти війни» (0,5%).

З 5734 звернень вирішено позитивно – 3113 (54,1%), відмовлено у задоволенні – 287 (4,9%), надано роз’яснення – 1452 (25,2%), переслані за належністю  згідно ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 28 (0,5%), та 1 (0,01%) звернення не підлягали розгляду відповідно до ст. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян», залишились на розгляді – 873 звернень.

 

Звіт за І півріччя 2019 року

Протягом січня - червня 2019 року до Сєвєродонецької міської ради через відділ зі звернень громадян надійшло 6886 пропозицій, заяв та скарг громадян, що на 461 звернення більше ніж за аналогічний період 2018 р. Заяв, пропозицій, клопотань надано 5505 (5433 – за аналогічний період у 2018р.). Письмових звернень (скарг) надійшло  1381 (803 – за 6 місяців 2018 р.), з яких 1303 звернень надійшло до Урядової «гарячої» телефонної лінії Урядового контактного центру та на «гарячу» лінію губернатора. На прийом з особистих питань звернулось 123 (141 – за аналогічний період у 2018р.). На сайт міської ради надійшло 20 звернень громадян, як і на рівні 2018 р. Станом на 01.07.2019р. відділом зі звернень громадян було зареєстровано 12 петицій, з котрих 1 набрала необхідну кількість підписів та буде винесена на розгляд міської ради та 11 петицій – розглянуті в рамках Закону України «Про звернення громадян» як ті, що не набрали необхідну кількість голосів. За звітний період надійшло 101 запит. Всі запити відпрацьовані згідно законодавства.

Як випливає з аналізу звернень, всього у них порушено 6888 питання. Серед питань, які містяться у зверненнях громадян 67,4% - питання соціального захисту населення, 18,9% - питання комунального господарства, 0,6% - питання охорони здоров`я, 2,7% - питання житлової політики, 1,5% - питання  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав  і свобод громадян, 3% - економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво, 2,5% - діяльність органів місцевого самоврядування, аграрної політики і земельних відносин – 0,9%, транспорту і зв’язку – 0,6%,  праці та заробітної плати – 0,3%. Основну частину авторів звернень становлять найменш соціально захищені категорії населення – учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (0,9%), інваліди (8,8%), пенсіонери (37%), багатодітні родини, одинокі матері, матері-героїні (1,7%), безробітні (2,5%), «діти війни» (0,8%).

З 6886 звернень вирішено позитивно – 4390 (53,6%), відмовлено у задоволенні – 193 (2,2%), надано роз’яснення – 1047 (11,2%), переслані за належністю  згідно ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 34 (0,1%), та 3 (0,1%) звернення не підлягали розгляду відповідно до ст. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян», залишились на розгляді – 1219 звернень.

 

Звіт з 28.01.2019 по 08.02.2019 року

За минулі тижні до Сєвєродонецької міської ради надійшло 725 звернень, з котрих 580 – письмові звернення громадян (поштою надіслані – 5 звернень, електронною поштою – 10), 139 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та «гарячу лінію» губернатора, 6 звернень надійшло від обласної державної адміністрації. На особистий прийом до в.о. міського голови та заступників міського голови звернулись 16 громадян з питань, що стосувалися відмови міськгазу в безкоштовному встановленні газових лічильників, питань призначення субсидії, виділення земельної ділянки під забудову.

З питань соціального захисту було подано 530 заяви, з котрих 226 заяви стосувались надання матеріальної допомоги та 215 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 103 звернення, з котрих 30 стосувались ремонту покрівель у зв’язку з протіканням та ремонту під’їздів, 12 звернень - щодо незадовільного теплопостачання. Запитів на публічну інформацію отримано – 8. Звернень щодо захисту прав споживачів – 3.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 21.01.2019 по 25.01.2019 року

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло 363 звернення, з котрих 316 – письмові звернення громадян (поштою надіслані – 3 звернення, електронною поштою – 8), 45 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та «гарячу лінію» губернатора. На особистий прийом до в.о. міського голови звернулись 2 громадян з питань, що стосувалися відмови міськгазу в безкоштовному встановленні газових лічильників, які мешканці міста купляють за власні кошти, вимагаючи від них сплати за послуги з установки.

З питань соціального захисту було подано 298 заяви, з котрих 144 заяви стосувались надання матеріальної допомоги та 118 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 22 звернення, з котрих78 стосувались ремонту покрівель у зв’язку з протіканням та ремонту під’їзду, 3 звернення - щодо незадовільного теплопостачання. Запитів на публічну інформацію отримано – 3. Звернень щодо захисту прав споживачів – 3.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 14.01.2019 по 18.01.2019 року

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло 381 звернень, з котрих 301 – письмові звернення громадян (поштою надіслані – 6 звернень, електронною поштою – 23), 68 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 5 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 5 звернення надійшли з вищестоящих органів влади.

З питань соціального захисту було подано 305 заяв, з котрих 151 заява стосувались надання матеріальної допомоги та 94 заяви – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 46 звернень, з котрих 8 стосувались ремонту покрівель у зв’язку з протіканням, 6 звернень - щодо незадовільного теплопостачання. Запитів на публічну інформацію отримано – 8.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 02.01.2019 по 11.01.2019 року

За минулі тижні до Сєвєродонецької міської ради надійшло 272 звернень, з котрих 200 – письмові звернення громадян, 61 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 6 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 5 звернення надійшли з вищестоящих органів влади.

З питань соціального захисту було подано 205 звернень, з котрих 91 заява стосувались надання матеріальної допомоги та 72 заяви – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 50 звернень, з котрих 8 стосувались ремонту покрівель та під’їздів, 13 звернень - щодо незадовільного теплопостачання. Запитів на публічну інформацію отримано – 4.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за 2018 рік

Загальна кількість звернень до Сєвєродонецької міської ради за січень – грудень 2018 року склала 11803, що на 1470 звернень більше у порівнянні з 2017 роком. З них, особисто громадянами надано 8530 звернень, 471 – засобами електронного зв’язку, 293 усних звернень на особистих прийомах, 177 петицій, поштою – 123, через органи влади та інші установи, підприємства – 2386, з котрих 2207 звернень надійшли до Урядової «гарячої» телефонної лінії Урядового контактного центру та на «гарячу» лінію губернатора.

У 2018 році за видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви щодо вирішення визначених питань, кількість яких становить майже 99 % усіх звернень, скарги становлять – 0,2%, пропозиції – 0,5%.

Щодо всіх пропозицій, заяв і скарг вживалися відповідні заходи.

У звітному періоді підлягали опрацюванню 11803 питання, порушених у зверненнях громадян, з яких: задоволено – 7280 звернень, що становить 61,7%, відмовлено у задоволенні – 321 (2,7%), надано роз’яснення – 4152 (35,2%), 38 звернень переслані за належністю відповідно до ст.. 7 ЗУ «Про звернення громадян», 11 – не підлягали розгляду відповідно до ст.. 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Порівняно з 2017 роком у 2018 році зросла кількість звернень громадян, у яких порушувались питання аграрної політики і земельних відносин (172 проти 66), комунального господарства (2200 - 1571), житлової політики (1094 - 252), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (95 - 50), транспорту та зв’язку (172 проти 66).

Разом з тим у 2018 році зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту (7039 – 7419), праці та заробітної плати (48 проти 77), охорони здоров'я (89 – 105), екології та природних ресурсів (4 - 8), сім’ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури и спорту (60 – 67).

За звітний період у порівнянні з 2017 роком зросла кількість колективних звернень громадян (285 проти 257).

Проводяться заходи щодо налагодження зворотного зв'язку з населенням через сайт Сєвєродонецької міської ради згідно розпорядження міського голови від 30.03.2010 р. №132 «Про налагодження зворотного зв'язку з населенням через офіційний сайт Сєвєродонецької міської ради». На сайт міської ради звернулись 65 громадян.

Рішенням сесії від 22.06.2017 р. за № 1526 затверджено Порядок розгляду електронних петицій, адресованих Сєвєродонецькій міській раді. За 2018 рік подано 183 петиції. 6 петицій набрали необхідну кількість голосів та виносились на розгляд міської ради. 177 петицій – розглянуті в терміни передбачені ЗУ «Про звернення громадян», як ті, що не набрали необхідну кількість голосів.

Всі звернення були взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 19.03.2018 по 23.03.2018 року

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло 298 звернень, з котрих 272 – письмові звернення громадян, 19 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 2 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів влади, 2 громадян звернулись на особисті прийоми до першого заступника міського голови.

З питань соціального захисту було подано 245 звернень, з котрих 148 заяви стосувались надання матеріальної допомоги та 89 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 25 звернень, з котрих 5 стосувались ремонту покрівель, 4 звернення - щодо незадовільного теплопостачання, 3 звернення – щодо нарахувань за теплопостачання за лютий місяць. З житлових питань надійшло 5 заяв. Запитів на публічну інформацію отримано – 1.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 05.03.2018 по 16.03.2018 року

За минулі 2 тижні  до Сєвєродонецької міської ради надійшло 544 звернень, з котрих 460 – письмові звернення громадян, 44 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 23 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів влади, 12 громадян звернулись на особисті прийоми до керівництва міста.

З питань соціального захисту було подано 457 звернень, з котрих 247 заяви стосувались надання матеріальної допомоги та 161 заява – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 37 звернень, з котрих 5 стосувались ремонту покрівель, системи опалення,  8 звернень - щодо незадовільного теплопостачання, 9 звернень – щодо нарахувань за теплопостачання за лютий місяць. З житлових питань надійшло 6 заяв. Запитів на публічну інформацію отримано – 6.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт з 26.02.2018 по 03.03.2018 року

За минулий тиждень  до Сєвєродонецької міської ради надійшло 200 звернень, з котрих 176 – письмові звернення громадян, 12 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 2 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 2 звернення надійшли з вищестоящих органів влади, 8 громадян звернулись на особисті прийоми до керівництва міста.

З питань соціального захисту було подано 165 звернень, з котрих 86 заяв стосувались надання матеріальної допомоги та 68 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 16 звернень, з котрих 2 стосувались ремонту покрівель,  4 звернення - щодо незадовільного теплопостачання. З житлових питань надійшли 2 заяви. Запитів на публічну інформацію отримано – 2.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 19.02.2018 по 23.02.2018 року

За минулий тиждень  до Сєвєродонецької міської ради надійшло 308 звернень, з котрих 268 – письмові звернення громадян, 21 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 8 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 2 звернення надійшли з вищестоящих органів влади, 9 громадян звернулись на особисті прийоми до керівництва міста.

З питань соціального захисту було подано 245 звернень, з котрих 163 заяви стосувались надання матеріальної допомоги та 58 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 29 звернень, з котрих 9 стосувались ремонту покрівель та  під’їздів, системи опалення, 3 звернення - щодо незадовільного теплопостачання. З житлових питань надійшли 11 заяв. Запитів на публічну інформацію отримано – 3.

20.02.2018 р. згідно графіку роботи громадської правової приймальні була надана юридична консультація 2 громадянам.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт з 12.02. 2018 по 16.02.2018 року

За минулий тиждень  до Сєвєродонецької міської ради надійшло 420 звернень, з котрих 376 – письмові звернення громадян, 31 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 13 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора.

З питань соціального захисту було подано 339 звернень, з котрих 153 заяви стосувались надання матеріальної допомоги та 160 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 24 звернення, з котрих 4 стосувались ремонту покрівель та  під’їздів, 3 звернення щодо незадовільного теплопостачання. З житлових питань надійшли 2 заяви. Запитів на публічну інформацію отримано – 41.

13.02.2018 р. згідно графіку роботи громадської правової приймальні була надана юридична консультація 5 громадянам.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт з 05.02. 2018 по 09.02.2018 року

За минулий тиждень  до Сєвєродонецької міської ради надійшло 314 звернень, з котрих 281 – письмові звернення громадян, 20 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 6 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 7 звернень надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 260 звернень, з котрих 150 заяв стосувались надання матеріальної допомоги та 97 заяв – щодо надання натуральної допомоги, решта – нарахування субсидій та інших видів соціальних виплат; з питань житлово-комунального господарства надійшло 23 звернення, з котрих 10 стосувались ремонту покрівель та  під’їздів, 1 звернення щодо незадовільного теплопостачання. З житлових питань надійшли 4 заяви. Запитів на публічну інформацію отримано – 2.

06.02.2018 р. згідно графіку роботи громадської правової приймальні була надана юридична консультація 7 громадянам.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за січень 2018 року

За січень 2018 року до Сєвєродонецької міської ради надійшло 1082 звернення, з котрих 916 – письмові звернення громадян, 109 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію», 11 – дзвінки на «гарячу лінію» губернатора, 27 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 19 громадян.

З питань соціального захисту було подано 833 звернення, з котрих 439 заяв стосувались надання матеріальної допомоги та 306 заяв – щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 115 звернень, з котрих 17 стосувались ремонту покрівель,  під’їздів, асфальтового покриття; 27 звернень стосувались незадовільного теплопостачання, тощо. З житлових питань надійшли 44 заяви. Запитів на публічну інформацію отримано – 6.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за 2017 рік

Загальна кількість звернень до Сєвєродонецької міської ради за січень – грудень 2017 року склала 10333, що на 443 звернення більше у порівнянні з 2016 роком. З них, особисто громадянами надано 8266 звернень, 265 – засобами електронного зв’язку, 206 усних звернень на особистих прийомах, 27 петицій, поштою – 122, через органи влади та інші установи, підприємства – 1680, з котрих 1496 звернень надійшли до Урядової «гарячої» телефонної лінії Урядового контактного центру та на «гарячу» лінію губернатора.

У 2017 році за видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви щодо вирішення визначених питань, кількість яких становить майже 99 % усіх звернень, скарги становлять – 0,3%, пропозиції – 0,7%.

Щодо всіх пропозицій, заяв і скарг вживалися відповідні заходи.

У звітному періоді підлягали опрацюванню 10333 (9890 – у 2016 р.) питання, порушених у зверненнях громадян, з яких: задоволено – 5837 звернень, що становить 56,4%, відмовлено у задоволенні – 323 (3,1%), надано роз’яснення – 3476 (33,6%), чекають остаточної відповіді – 657, 14 звернень переслані за належністю відповідно до ст.. 7 ЗУ «Про звернення громадян», 26 – не підлягали розгляду відповідно до ст.. 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян».

Порівняно з 2016 роком у 2017 році на 424 зросла кількість звернень громадян, у яких порушувались питання соціального захисту та становить – 7419 звернень, на 53 – з питань охорони здоров'я (105 звернень), на 6 – з питань екології та природних ресурсів (8 звернень), на 43 – з питань сім’ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури и спорту (67 звернення), на 38 – з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (50 звернень).

Разом з тим у 2017 році зменшилась кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (95 проти 316),транспорту та зв’язку (66 проти 87), праці та заробітної плати (77 проти 131).

Майже на одному рівні залишилась кількість питань з комунального господарства (1571 – 1576) та житлової політики (252 – 260).

За звітний період у порівнянні з 2016 роком зменшилась кількість колективних звернень громадян (257 проти 305).

Проводяться заходи щодо налагодження зворотного зв'язку з населенням через сайт Сєвєродонецької міської ради згідно розпорядження міського голови від 30.03.2010 р. №132 «Про налагодження зворотного зв'язку з населенням через офіційний сайт Сєвєродонецької міської ради». На сайт міської ради звернулись 65 громадян.

Сєвєродонецька міська рада зареєстрована в Державній інформаційній системі електронних звернень громадян з 24.03.2014 р.  Рішенням сесії від 22.06.2017 р. за № 1526 затверджено Порядок розгляду електронних петицій, адресованих Сєвєродонецькій міській раді. З липня 2017 р. Сєвєродонецька міська рада приєднана до Єдиної системи місцевих петицій. За 2017 рік подано 27 петицій. 2 петиції набрали необхідну кількість голосів та знаходяться на розгляді міської ради. 14 петицій – розглянуті в терміни передбачені ЗУ «Про звернення громадян», як ті, що не набрали необхідну кількість голосів.

Всі звернення були взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 07.08.2017 р. по 11.08.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  115 звернень, з котрих 93 – письмові звернення громадян, 12 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 6 громадян.

З питань соціального захисту було подано 51 звернення, з котрих 33  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 17 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень, з котрих 2 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 2 звернення. Запитів на публічну інформацію отримано – 1.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 31.07.2017 р. по 04.08.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  121 звернення, з котрих 83 – письмові звернення громадян, 26 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 звернення надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 6 громадян.

З питань соціального захисту було подано 57 звернень, з котрих 48  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 32 звернення, з котрих 12 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 6 звернень. Запитів на публічну інформацію не отримано.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 24.07.2017 р. по 28.07.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  129 звернень, з котрих 93 – письмові звернення громадян, 20 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 6 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 6 громадян.

З питань соціального захисту було подано 65 звернень, з котрих 46  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 32 звернення, з котрих 7 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 4 звернення. Запитів на публічну інформацію отримано – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 17.07.2017 р. по 21.07.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  154 звернення, з котрих 99 – письмові звернення громадян, 38 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 5 громадян.

З питань соціального захисту було подано 81 звернення, з котрих 64  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 43 звернення, з котрих 7 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 5 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.07.2017 р. по 14.07.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  451 звернення, з котрих 398 – письмові звернення громадян, 32 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 7– дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 14 громадян.

З питань соціального захисту було подано 325 звернення, з котрих 151  заява стосувались  надання матеріальної допомоги та 162 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 71 звернення, з котрих 22 -  стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 13 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.06.2017 р. по 30.06.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  909 звернень, з котрих 795 – письмові звернення громадян, 97 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 12 громадян.

З питань соціального захисту було подано 706 звернення, з котрих 267  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 382 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 105 звернення, з котрих 21 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 10 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 17.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 10.05.2017 р. по 02.06.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  880 звернень, з котрих 778 – письмові звернення громадян, 60 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 15 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 25 громадян.

З питань соціального захисту було подано 642 звернення, з котрих 295  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 307 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 103 звернення, з котрих 36 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 19 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.05.2017 р. по 05.05.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  145 звернень, з котрих 130 – письмові звернення громадян, 12 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 113 звернень, з котрих 54  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 54 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 12 звернень, з котрих 3 стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань надійшло 7 звернень.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 24.04.2017 р. по 28.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  232 звернення, з котрих 196 – письмові звернення громадян, 22 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 8 громадян.

З питань соціального захисту було подано 164 звернення, з котрих 133  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 18 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 39 звернень, з котрих 11 стосувались ремонту покрівлі. Запитів на публічну інформацію надійшло 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 18.04.2017 р. по 21.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  205 звернень, з котрих 186 – письмові звернення громадян, 13 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 167 звернень, з котрих 86  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 71 заява щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 15 звернень, з котрих 6 стосувались ремонту покрівлі. Запитів на публічну інформацію надійшло 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 10.04.2017 р. по 14.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  226 звернень, з котрих 198 – письмові звернення громадян, 23 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 5 громадян.

З питань соціального захисту було подано 187 звернень, з котрих 131 заява стосувалась  надання матеріальної допомоги та 40 заяв щодо надання натуральної допомоги, з питань житлово-комунального господарства надійшло 26 звернень, з котрих 7 стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань звернулись 5 осіб.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.04.2017 р. по 07.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  198 звернень, з котрих 165 – письмові звернення громадян, 29 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 3 громадянина.

З питань соціального захисту було подано 145 звернень, з котрих 119 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 9 заяв щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень, з котрих 7 стосувались ремонту покрівлі, під’їздів. З житлових питань звернулись 12 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 20.03.2017 р. по 24.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  343 звернення, з котрих 302 – письмові звернення громадян, 27 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту звернулись 281 особа, з котрих 188 звернень щодо надання матеріальної допомоги та 69 – щодо надання натуральної допомоги, з питань житлово-комунального господарства звернулись 24 особи, з питань ремонту покрівель та під’їздів, контролю за благоустроєм  звернулись 7 осіб.  З житлових питань звернулось 9 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 13.03.2017 р. по 17.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  296 звернень, з котрих 256 – письмові звернення громадян, 37 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 261 звернення, з котрих 182 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 48 заяви щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень з котрих 4 скарги стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань звернулась 1 особа. Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.03.2017 р. по 10.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  140 звернень, з котрих 119 – письмові звернення громадян, 16 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захист звернулись 112 осіб, з котрих 98 звернень щодо надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань ремонту покрівель та під’їздів, контролю за благоустроєм  звернулись 10 осіб.  З житлових питань звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 27.02.2017 р. по 03.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  315 звернень, з котрих 280 – письмові звернення громадян, 30 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було надано 270 звернення, з котрих 160 заяв стосувались  надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 20 осіб.  З житлових питань звернулось 3 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 7.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 20.02.2017 р. по 24.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  244 звернення, з котрих 185 – письмові звернення громадян, 48 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захист звернулись 190 осіб, з котрих 135 звернення щодо надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 37 особи.  З житлових питань звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 13.02.2017 р. по 17.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  283 звернення, з котрих 227 – письмові звернення громадян, 51 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захисту було надано 234 звернення, з котрих 128 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 17 осіб.  З житлових питань звернулось 6 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 5.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.02.2017 р. по 10.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  176 звернень, з котрих 112 – письмові звернення громадян, 43 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 13 звернень надійшли з вищестоящих органів, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 33 особи, з питань надання матеріальної допомоги – 81 особа, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 34 особи.  З житлових питань звернулось 8 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 30.01.2017 р. по 03.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  254 звернень, з котрих 224 – письмові звернення громадян, 19 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 6 осіб.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 88 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 124 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів звернулись 21 особа.  З питань житлової політики поступило 5 звернень.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 23.01.2017 р. по 27.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  205 звернень, з котрих 159 – письмові звернення громадян, 40 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 64 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 101 особа, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 18 осіб.  Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 16.01.2017 р. по 20.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  225 звернень, з котрих 147 – письмові звернення громадян, 68 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 3 особи.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 85 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 83 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель звернулись 43 особи.  Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 09.01.2017 р. по 13.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  153 звернення, з котрих 119 – письмові звернення громадян, 27 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулась 5 осіб.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 58 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 52 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель звернулось 21 особа.  Звернень з житлових питань надійшло 7. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.01.2017 р. по 06.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  51 звернення, з котрих 28 – письмові звернення громадян, 18 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулась 1 особа.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 16 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 17 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення та ремонту під’їзду житлового будинку звернулось 7 осіб.  Звернень з житлових питань надійшло 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за 2016 рік

Загальна кількість звернень до Сєвєродонецької міської ради у 2016 році склала 9890 (8536 за 2015р.). Кількість звернень, що надійшли поштою становить 285 (115 у 2015р.). На особистому прийомі  звернулось 4199 (3076 у 2015р.) громадян.

У зверненнях мешканців міста було порушено 9890 питань (8532 у 2015 p.). Зменшилась кількість звернень з питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (24 – 66), охорони здоров'я (52 – 84) та освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (12 – 21).  Зросла кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (105 – 102), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (198 – 143), діяльності органів місцевого самоврядування (513 – 434), транспорту і зв'язку (87 – 75),  комунального господарства (1414 – 979), житлової політики (260 – 159), соціального захисту (6995 – 6235), праці і заробітної плати (41 – 36).

1225 звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій населення -інвалідів, учасників війни, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, «дітей війни». 2454 звернень надійшло від пенсіонерів, 413 - від робітників, 62 - працівників бюджетної сфери, 18 - від державних службовців,  5 – від військовослужбовців, 96 - від підприємців, 404 - від безробітних, 12 - від учнів, студентів.

З 9890 звернень вирішено позитивно – 6833, відмовлено у задоволенні – 153, надано роз’яснення – 2832, переслані за належністю  згідно ст.. 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 28, та 44 звернення не підлягали розгляду відповідно до ст.. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян».

За звітний період надійшло 201 запит на публічну інформацію (134 у 2015 р.)

На сайт міської ради звернулись 35 громадян.

Сєвєродонецька міська рада зареєстрована в Державній інформаційній системі електронних звернень громадян з 24.03.2014 р. За 2016 р. через дану систему надійшло 10 звернень.