Ви тут:

Про роботу відділу зі звернень громадян

11-08-2017

Звіт за період з 07.08.2017 р. по 11.08.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  115 звернень, з котрих 93 – письмові звернення громадян, 12 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 6 громадян.

З питань соціального захисту було подано 51 звернення, з котрих 33  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 17 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень, з котрих 2 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 2 звернення. Запитів на публічну інформацію отримано – 1.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

 

Звіт за період з 31.07.2017 р. по 04.08.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  121 звернення, з котрих 83 – письмові звернення громадян, 26 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 звернення надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 6 громадян.

З питань соціального захисту було подано 57 звернень, з котрих 48  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 32 звернення, з котрих 12 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 6 звернень. Запитів на публічну інформацію не отримано.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 24.07.2017 р. по 28.07.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  129 звернень, з котрих 93 – письмові звернення громадян, 20 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 6 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 6 громадян.

З питань соціального захисту було подано 65 звернень, з котрих 46  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 32 звернення, з котрих 7 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 4 звернення. Запитів на публічну інформацію отримано – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 17.07.2017 р. по 21.07.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  154 звернення, з котрих 99 – письмові звернення громадян, 38 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 5 громадян.

З питань соціального захисту було подано 81 звернення, з котрих 64  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 43 звернення, з котрих 7 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 5 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.07.2017 р. по 14.07.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  451 звернення, з котрих 398 – письмові звернення громадян, 32 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 7– дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 14 громадян.

З питань соціального захисту було подано 325 звернення, з котрих 151  заява стосувались  надання матеріальної допомоги та 162 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 71 звернення, з котрих 22 -  стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 13 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.06.2017 р. по 30.06.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  909 звернень, з котрих 795 – письмові звернення громадян, 97 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 12 громадян.

З питань соціального захисту було подано 706 звернення, з котрих 267  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 382 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 105 звернення, з котрих 21 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 10 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 17.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 10.05.2017 р. по 02.06.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  880 звернень, з котрих 778 – письмові звернення громадян, 60 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 15 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до міського голови та заступників міського голови звернулись 25 громадян.

З питань соціального захисту було подано 642 звернення, з котрих 295  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 307 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 103 звернення, з котрих 36 стосувались ремонту покрівель, під’їздів, асфальтового покриття, тощо. З житлових питань надійшло 19 звернень. Запитів на публічну інформацію отримано – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.05.2017 р. по 05.05.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  145 звернень, з котрих 130 – письмові звернення громадян, 12 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 113 звернень, з котрих 54  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 54 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 12 звернень, з котрих 3 стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань надійшло 7 звернень.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 24.04.2017 р. по 28.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  232 звернення, з котрих 196 – письмові звернення громадян, 22 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 8 громадян.

З питань соціального захисту було подано 164 звернення, з котрих 133  заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 18 заяв - щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 39 звернень, з котрих 11 стосувались ремонту покрівлі. Запитів на публічну інформацію надійшло 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 18.04.2017 р. по 21.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  205 звернень, з котрих 186 – письмові звернення громадян, 13 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 4 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 167 звернень, з котрих 86  заяв стосувались  надання матеріальної допомоги та 71 заява щодо надання натуральної допомоги; з питань житлово-комунального господарства надійшло 15 звернень, з котрих 6 стосувались ремонту покрівлі. Запитів на публічну інформацію надійшло 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 10.04.2017 р. по 14.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  226 звернень, з котрих 198 – письмові звернення громадян, 23 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 5 громадян.

З питань соціального захисту було подано 187 звернень, з котрих 131 заява стосувалась  надання матеріальної допомоги та 40 заяв щодо надання натуральної допомоги, з питань житлово-комунального господарства надійшло 26 звернень, з котрих 7 стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань звернулись 5 осіб.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.04.2017 р. по 07.04.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  198 звернень, з котрих 165 – письмові звернення громадян, 29 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 3 громадянина.

З питань соціального захисту було подано 145 звернень, з котрих 119 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 9 заяв щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень, з котрих 7 стосувались ремонту покрівлі, під’їздів. З житлових питань звернулись 12 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 20.03.2017 р. по 24.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  343 звернення, з котрих 302 – письмові звернення громадян, 27 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту звернулись 281 особа, з котрих 188 звернень щодо надання матеріальної допомоги та 69 – щодо надання натуральної допомоги, з питань житлово-комунального господарства звернулись 24 особи, з питань ремонту покрівель та під’їздів, контролю за благоустроєм  звернулись 7 осіб.  З житлових питань звернулось 9 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 13.03.2017 р. по 17.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  296 звернень, з котрих 256 – письмові звернення громадян, 37 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 1 звернення надійшло з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було подано 261 звернення, з котрих 182 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги та 48 заяви щодо надання натуральної допомогу, з питань житлово-комунального господарства надійшло 18 звернень з котрих 4 скарги стосувались ремонту покрівлі. З житлових питань звернулась 1 особа. Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.03.2017 р. по 10.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  140 звернень, з котрих 119 – письмові звернення громадян, 16 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захист звернулись 112 осіб, з котрих 98 звернень щодо надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань ремонту покрівель та під’їздів, контролю за благоустроєм  звернулись 10 осіб.  З житлових питань звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 27.02.2017 р. по 03.03.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  315 звернень, з котрих 280 – письмові звернення громадян, 30 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту було надано 270 звернення, з котрих 160 заяв стосувались  надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 20 осіб.  З житлових питань звернулось 3 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 7.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 20.02.2017 р. по 24.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  244 звернення, з котрих 185 – письмові звернення громадян, 48 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 3 звернення надійшли з вищестоящих органів, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захист звернулись 190 осіб, з котрих 135 звернення щодо надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 37 особи.  З житлових питань звернулось 2 особи. Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 13.02.2017 р. по 17.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  283 звернення, з котрих 227 – письмові звернення громадян, 51 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захисту було надано 234 звернення, з котрих 128 заяви стосувались  надання матеріальної допомоги, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 17 осіб.  З житлових питань звернулось 6 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 5.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 06.02.2017 р. по 10.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  176 звернень, з котрих 112 – письмові звернення громадян, 43 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 3 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 13 звернень надійшли з вищестоящих органів, 5 звернень були надані на особистому прийомі заступника міського голови.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 33 особи, з питань надання матеріальної допомоги – 81 особа, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 34 особи.  З житлових питань звернулось 8 осіб. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 30.01.2017 р. по 03.02.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  254 звернень, з котрих 224 – письмові звернення громадян, 19 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 4 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 6 осіб.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 88 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 124 особи, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів звернулись 21 особа.  З питань житлової політики поступило 5 звернень.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 23.01.2017 р. по 27.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  205 звернень, з котрих 159 – письмові звернення громадян, 40 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 1 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 64 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 101 особа, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів  звернулись 18 осіб.  Запитів на публічну інформацію надійшло – 4.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 16.01.2017 р. по 20.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  225 звернень, з котрих 147 – письмові звернення громадян, 68 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 5 звернень надійшли з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулись 3 особи.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 85 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 83 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель звернулись 43 особи.  Запитів на публічну інформацію надійшло – 1.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 09.01.2017 р. по 13.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  153 звернення, з котрих 119 – письмові звернення громадян, 27 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулась 5 осіб.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 58 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 52 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення, тарифів за тепло та гаряче водопостачання, ремонту покрівель звернулось 21 особа.  Звернень з житлових питань надійшло 7. Запитів на публічну інформацію надійшло – 2.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за період з 03.01.2017 р. по 06.01.2017 р.

За минулий тиждень до Сєвєродонецької міської ради надійшло  51 звернення, з котрих 28 – письмові звернення громадян, 18 – дзвінки на Урядову «гарячу» лінію, 2 – дзвінки на «гарячу» лінію губернатора, 2 звернення надійшло з вищестоящих органів, на особистий прийом до заступника міського голови звернулась 1 особа.

З питань соціального захисту, зокрема, з питань нарахування субсидій, звернулось 16 осіб, з питань надання матеріальної допомоги – 17 осіб, з питань житлово-комунального господарства, а саме з питань неякісного опалення та ремонту під’їзду житлового будинку звернулось 7 осіб.  Звернень з житлових питань надійшло 3.

Всі звернення взято на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Звіт за 2016 рік

Загальна кількість звернень до Сєвєродонецької міської ради у 2016 році склала 9890 (8536 за 2015р.). Кількість звернень, що надійшли поштою становить 285 (115 у 2015р.). На особистому прийомі  звернулось 4199 (3076 у 2015р.) громадян.

У зверненнях мешканців міста було порушено 9890 питань (8532 у 2015 p.). Зменшилась кількість звернень з питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (24 – 66), охорони здоров'я (52 – 84) та освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (12 – 21).  Зросла кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (105 – 102), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (198 – 143), діяльності органів місцевого самоврядування (513 – 434), транспорту і зв'язку (87 – 75),  комунального господарства (1414 – 979), житлової політики (260 – 159), соціального захисту (6995 – 6235), праці і заробітної плати (41 – 36).

1225 звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій населення -інвалідів, учасників війни, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, «дітей війни». 2454 звернень надійшло від пенсіонерів, 413 - від робітників, 62 - працівників бюджетної сфери, 18 - від державних службовців,  5 – від військовослужбовців, 96 - від підприємців, 404 - від безробітних, 12 - від учнів, студентів.

З 9890 звернень вирішено позитивно – 6833, відмовлено у задоволенні – 153, надано роз’яснення – 2832, переслані за належністю  згідно ст.. 7 ЗУ «Про звернення громадян» - 28, та 44 звернення не підлягали розгляду відповідно до ст.. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян».

За звітний період надійшло 201 запит на публічну інформацію (134 у 2015 р.)

На сайт міської ради звернулись 35 громадян.

Сєвєродонецька міська рада зареєстрована в Державній інформаційній системі електронних звернень громадян з 24.03.2014 р. За 2016 р. через дану систему надійшло 10 звернень.