Ви тут:

Вячеслав Ткачук звернувся до Арсена Авакова щодо припинення поліцейського свавілля у місті

16-06-2020
Категорія: 

В.о. міського голови Сєвєродонецька звернувся з листом до Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, текст листа:

Шановний Арсене Борисовичу!

Інформуємо Вас про систематичне протиправне втручання правоохоронних органів у м. Сєвєродонецьк у господарську діяльність комунальних підприємств з явним наміром створити перешкоди у їх діяльності.

Так,  листом від 17.04.2020 №1813 керівник управління стратегічних розслідувань в Луганській області Олексій Камишанський повідомив директора комунального підприємства «Сєвєродонецьководоканал» про наявні, на його думку, дискримінаційні неточності у тендерній документації та запропонував внести до неї зміни. Це при тому, що торги вже були на фінішній стадії, і були подані заявки від 3 учасників ]]>https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-23-002762-b]]>. Звичайно, що пропозиції пана Камишанського не базувалися на вимогах закону, це було виключно його особисте розуміння «заходів для добросовісної конкуренції». Копія листа додається.

Так, в п.1 пропозицій пан Камишанський вимагає, щоб учасник торгів надав два та більше аналогічних договорів, виконаних постачальником раніше, хоча в тендерній документації була вимога у відповідності до норми закону надати «аналогічний договір (договори)» .

В п. 2 пропозицій пана Камишанського пропонується вставити вимогу до постачальника щодо надання гарантійного ремонту обладнання, яке поставляється, протягом 2 років.

В п. 3 пан Камишанський пропонує вимагати від постачальника надати специфікацію на усі частини обладнання з зазначенням року їх виготовлення.

На підсумок поліцейський від імені національної поліції висловив сумнів у господарської доцільності цієї закупки взагалі.

Треба врахувати, що мова йшла про придбання обладнання для штучного льоду для Льодового Палацу за рахунок міського бюджету Сєвєродонецька, рішення про виділення підприємству цільових коштів для цієї мети було прийнято Сєвєродонецькою міською радою. Тож, на якій підставі поліцейський керівник дозволяє собі замість депутатів міської ради вирішувати, як доцільно витрачати кошти міського бюджету?

Крім того, лист пана Камишанського надійшов на підприємство 17.04.2020 року, тобто за 3 дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Включення на його вимогу додаткових вимог означало припинення процедури закупівлі потрібного місту обладнання. Що керівництво підприємства, налякане гучною назвою поліцейського відомства, й зробило.

Аналогічне втручання пан Камишанський допустив і щодо закупівлі продуктових наборів для осіб, які потребують матеріальної допомоги у зв’язку з карантином по коронавірусу, це тендер ]]>https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-21-000781-c]]>.

В листі управління стратегічних розслідувань в Луганській області від 18.05.2020 року № 2197 на адресу Управління праці та соціального захисту населення, яке здійснювало закупівлю на кошти, виділені рішенням Сєвєродонецької міської ради, пан Камишанський надав негативний відгук на тендерні пропозиції усіх восьми потенційних постачальників, в усіх він виявив якісь порушення. Звичайно, що це були порушення виключно в його уяві – на нашу думку, метою дій поліцейського було зовсім не захист закону, а залякування керівника установи. Щоб не допустити завершення цієї тендерної закупівлі

Нагадаємо, що в Україні діє Верховенство права, а не поліцейське свавілля. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Нагляд поліції за процесом  проведення публічних торгів законом не передбачено. Але й ті органи, яким законом надано право контролювати публічні торги, не мають право втручатися в проведення закупівель. До яких відносить і оцінка заявок постачальників.

Неправомірне втручання управління стратегічних розслідувань в Луганській області у дві важливі для Сєвєродонецька закупівлі вже призвели до важких для жителів міста наслідків: не отримали допомогу більше 10 тисяч сєвєродончан, що потребують такої допомоги, без штучного льоду залишився Льодовий палац.

Тож, міська влада Сєвєродонецька звертається до Вас з пропозицією вжити заходів для припинення поліцейського свавілля у місті, поновити для органу місцевого самоврядування можливість розвивати своє місто та надавати необхідні соціальні послуги населенню.





Рейтинг: 
5
Средняя: 5 (2 оценок)