Ви тут:

Ремонт взуття

29-11-2024

Час від часу всі ми користуємося побутовою послугою- ремонт взуття.

Ремонт взуття – важливий процес, який допомагає продовжити термін експлуатації взуття. Ця послуга ніколи не втрачає своєї актуальності, адже завдяки ремонту людина може заощадити свої кошти і зберегти свою улюблену пару взуття.

Надання  побутових послуг здійснюються відповідно  до  ]]>Правил побутового обслуговування населення]]>]]>, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 614(далі- Правила).

Під час приймання замовлення на ремонт взуття виконавець визначає ступінь його зносу за наявності вад та повідомляє споживачу про ступінь зносу взуття до приймання його в ремонт.

 

Відповідно до п.20 Правил розглядаються наступні вади:

  1. незначний (20-30%) - знос набойок, часткове відставання підборів і підошов від верху взуття, знос підошви в носковій частині, незначний знос підошов, зруйнування ниткових швів, пошкодження застібки-блискавки та інший незначний знос;

 

  1. середній (40-60%):
  • 40% - частковий знос підборів, відставання підошов і підборів від верха взуття, знос підкладки у п’ятковій частині, зруйнування швів;
  • 50% - знос підборів, що потребує їх заміни, пошкодження обтяжки підборів, перелом геленки, повторне пошкодження застібки-блискавки;
  • 60% - деформація форми носково-пучкової або п’яткової частини взуття, знос підошов і підборів, що потребує їх заміни, розрив верху взуття тощо;

 

  1. значний (80%) - знос деталей верху та низу взуття, що потребує перетяжки із заміною деталей низу, з союзок і задинок, знос верху, що потребує заміни.

 

Наголошуємо, що у ремонт приймається взуття тільки в чистому вигляді. Так як це вказано у Правилах побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 614.

УВАГА! Надання побутових послуг здійснюється відповідно до договору між споживачем і виконавцем відповідної послуги.

Документальним підтвердженням надання побутової послуги є договір та/або розрахунковий документ (квитанція, товарний чи касовий чек, талон, розрахунковий документ, передбачений Законом України]]> “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”), створений в паперовій та/або електронній формі.

ПАМ’ЯТАЙТЕ, що без документа, що підтверджує факт надання побутової послуги захистити порушені права споживачу буде значно складніше.

У разі виникнення питань за консультаціями звертайтесь до відділу торгівлі та з захисту прав споживачів управління економічного розвитку Сєвєродонецької МВА на електронну адресу: der_investatukr [dot] net (). Також ви можете звертатися до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів (]]>https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani]]>