Ви тут:

Пам’ятка споживача про те, куди саме потрібно звертатися за захистом своїх прав

26-02-2025

У нашому житті ми стикаємось з різними спірними ситуаціями, де вважаємо, що наші права споживача порушені. Нагадаємо, куди ж звертатися споживачу  у різних випадках, коли його права порушені.

  1. Якщо продавець не використовує касовий апарат та/або не забезпечено можливість здійснення безготівкових розрахунків відповідно до чинного законодавства, то споживач може скаржитися до Державної податкової служби.
  2. Повідомити про маркування товару іноземною мовою, а не державною, як того вимагає законодавство, можна Уповноваженого із захисту державної мови. Для цього на сайті Уповноваженого є спеціальна форма - ]]>https://mova-ombudsman.gov.ua/povidomiti-pro-porushennya]]>
  3. Порушення у сфері надання фінансових послуг оскаржують до Національного банку України, а саме до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг - ]]>https://bank.gov.ua/ua/about/structure/department/division-of-the-rights-of-the-sponsors-of-financial-services]]> .
  4. Для надання консультацій і роз’яснень з приводу порушення прав споживачів при купівлі товарів, гарантійному ремонті та гарантійному обслуговуванні, наданні послуг – звертайтесь: до відділу торгівлі та з захисту прав споживачів управління економічного розвитку Сєвєродонецької МВА  на електронну адресу : der_investatukr [dot] net  або до Держпродспоживслужби та її територіальних органів: ]]>https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani]]> .

Для захисту свої законних прав Ви можете звернутись до суду. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їх прав. Зараз це розповсюджений досвід в європейських країнах.