Ви тут:

Коротка пам’ятка для споживача!

10-04-2017

1. При здійсненні покупки у продавця на ринку або в магазині, навіть при відсутності касового апарату - необхідно вимагати чек (чек підтверджує факт покупки).
2. Завжди перевіряти термін придатності продукції.

3. Вимагати від продавця повної інформації, щодо товару, що купується (виробник, гарантійні зобов'язання, технічні характеристики, ціна та інш.)

4. При виникненні сумніву про вагу придбаної продукції на ринках міста - перевіряти вагу на контрольних вагах (гирі знаходяться в вагових приміщеннях  і видаються на вимогу споживача).

5. Претензії можна викласти в Книзі відгуків і пропозицій, яка повинна знаходитися в Куточку покупця. Продавець зобов'язаний дати письмову відповідь протягом 7 днів і направити письмову відповідь за адресою, що вказана у претензії. Книга відгуків та пропозицій є документом суворої звітності, та порядок її ведення викладений в Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного  господарства, затвердженої наказом  Мінекономіки від 24.06.96 р № 349.

6. При замовленні в Інтернет - магазинах звертати увагу на відгуки про магазин, умови оплати вартості товару  і наявність точної адреси місця розташування Інтернет - магазину.

За консультаціями з питань захисту прав споживачів можна звертатися до відділу торгівлі та захисту прав споживачів Сєвєродонецької міської ради за адресою: м Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32, 3-поверх, каб. № 93 в такі дні: понеділок, середа з 8 -00 до 12-00 годин; вівторок, четвер з 13-00 до 17-00 годин; п’ятниця  - не прийомний день (тел. 4-44-11, 4-50-76).

Вдалих придбань!

Т.Г. Красюк, начальник відділу торгівлі та з захисту прав споживачів