Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»

24-11-2020

 Адреса:  м. Сєвєродонецьк,  пр-т Гвардійський, 25 (приміщення СЗШ №11)

 

Телефон:  0932746125

 

Електронна пошта:  severirc2019atgmail [dot] com

 

Директор: Ворона Оксана Валеріївна

 

Кадровий склад:  вчитель-реабілітолог,  вчитель-дефектолог, вчитель-     

                                 логопед, практичний психолог, сестра медична

 

 

Режим роботи:           Понеділок                  вихідний

                                      Вівторок                    09.00 – 18.00

                                      Середа                        09.00 – 18.00

                                      Четвер                        10.00 – 19.00

                                      П’ятниця                    10.00 – 19.00

                                      Субота                        08.00 –17.00

                                      Неділя                         вихідний

 

Обідня перерва         12.00 – 13.00

 
 

    КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»  створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (далі – комплексна оцінка), надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.

      Основні завдання:

  • проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого- педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;
  • надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти ) та не отримують відповідної допомоги;
  • ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
  • ведення реєстру закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців закладів дошкільної освіти (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних закладів загальної середньої освіти (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань, за згодою фахівців, які надають психолого- педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
  • надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої освіти  та професійно-технічних навчальних закладів  з питань організації інклюзивного навчання;
  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів  дошкільної , загальної середньої освіти   та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
  • взаємодія з педагогічними працівниками  закладів дошкільної , загальної середньої освіти та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
  • надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі  закладів дошкільної , загальної середньої освіти  та професійно-технічних навчальних закладів  для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям;
  • надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
  • провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;
  • взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,  закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру.