Ви тут:

Повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ "ОМЕГА ВЕРТИКАЛЬ": реконструкція автомобільного газозаправного пункту під багатопаливний автозаправний комплекс за адресою: Україна, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Нов

10-08-2021
Категорія: 

Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
____________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА
ВЕРТИКАЛЬ»

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або
код ЄДРПОУ 37762264
серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це
відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання

УКРАЇНА, 61057, м.Харків, вул.Гоголя, буд. 11, кв. 10,
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
тел. (06452) 235-36, (067) 624-72-50
особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачено реконструкцію автомобільного газозаправного
пункту під багатопаливний автозаправний комплекс за адресою: Україна, Луганська
обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Новікова, 9-б (мкрн. №73).
Технічна альтернатива 1.
На відведеній території, загальною площею 0,2749 га, передбачається розташувати:
будинок сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, навіс, паливороздавальна колонка СВГ
(1 шт.), паливороздавальна колонка на 8 пістолетів + 2 пістолета СВГ (2 шт.), ємність видаткова
підземна V=25 м3 (3 шт.), ємність видаткова підземна V=25 м3 (1 шт.) у тому числі секція
аварійного зливу палива – 5м3, заправник газовий, стаціонарний, підземний V=20 м3, парковка,
місце облаштоване зарядним пристроєм, очисні споруди дощових стоків, інформаційно-цінова
панель, майданчик для сміттєвих контейнерів, протипожежний щит, місця посадки і висадки
пасажирів.
Технічна альтернатива 2.
Розглядається облаштування наземного резервуару для зберігання СВГ, що дозволить
знизити загальну вартість обладнання і будівельних робіт, але збільшиться навантаження на
екологічну складову, оскільки зросте частота доставки СВГ на АЗК, що приведе до зростання
обсягу викидів скрапленого газу в атмосферне повітря. Крім того, наземні резервуари менш
захищені від дії навколишнього середовища, що впливає на зміну температури СВГ у
резервуарі і, як наслідок, зростання тиску СВГ. Під час такого зростання тиску можливі
додаткові викиди надлишку газу у атмосферне повітря шляхом спрацювання запірно-скидного
клапану, який передбачено конструкцією резервуара для запобігання виникненню аварійних
ситуацій.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні
альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Майданчик об’єкта планованої діяльності розташований за адресою: Луганська обл., м.
Сєвєродонецьк, вул. Новікова, 9-б (мкрн №73).
Територія землекористування замовника складається з ділянки площею 0,2749 га з
кадастровим номером 4412900000:06:043:0031.
Цільове призначення: J.12.04 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд
автомобільного транспорту та дорожнього господарства під автомобільний газозаправний
пункт.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається. Планована діяльність буде здійснюватися в межах існуючого
землевідводу. Додатковий землевідвід не передбачається.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Позитивним аспектом реалізації планованої діяльності є надання послуг по заправці
автотранспортних засобів якісним пальним, створення додаткових робочих місць, збільшення
надходжень до місцевого та державного бюджетів, розвитку відповідної інфраструктури при
дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри
планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва
тощо)

Ємність резервуарного парку підземного зберігання нафтопродуктів за видами та
сортами:
- резервуар видатковий підземний – 25 м3;
у тому числі:
секція для дизельного палива – 20 м3;
секція аварійного зливу палива – 5 м3;
- резервуар видатковий підземний (бензин А-92) – 25 м3;
- резервуар видатковий підземний (бензин А-95) – 25 м3;
- резервуар видатковий підземний (бензин А-95V) – 25 м3;
- заправник газовий стаціонарний підземний – 20 м3.
Режим роботи АЗК:
- кількість робочих днів за рік – 365;
- кількість змін за добу – 3;
Продуктивність - 500 заправок одиниць автомобільного транспорту на добу.
Передбачено встановлення двох ПРК для заправки автомобілів рідким моторним
паливом на 8 пістолетів і скрапленим газом на 2 пістолети.
Будинок сервісного обслуговування водіїв і пасажирів матиме наступні приміщення:
- зал сервісного обслуговування водіїв і пасажирів;
- приміщення персоналу;
- санвузол з душовою для персоналу;
- доготовочна;
- санвузол чоловічий універсальний;
- санвузол жіночий;
- офісне приміщення;
- електрощитова.
У будівлі передбачається господарсько-питний водопровід, що підключається до
однойменної зовнішньої мережі.
Для забезпечення побутових потреб в будівлі операторської передбачається система
гарячого водопостачання.
Джерелом гарячої води є електричні водонагрівачі ємністю 150 л і 80 л.
Побутові стоки з будівлі в кількості 1,55 м3/добу скидатимуться в очисну споруду Био-
лайн, а потім по внутрішньо дворовій мережі Ø160мм в фільтруючі колодязі.
Для відводу виробничих стоків від мийних ванн передбачається внутрішня мережа
виробничої каналізації з підключенням до мереж побутової каналізації через жировловлювач.
Дощові і талі води з під'їздів до АЗК по мережах дощової каналізації скидатимуться на
очисні споруди. Для очищення дощових стоків прийняті очисні споруди заводського
виготовлення - сепаратор нафтопродуктів "Rainpark" OLS-700.
Джерелом системи опалення прийняті:
- в торговому залі VRF система К1 HI–Smart AVW -54 фірми Hisense з внутрішніми
блоками касетного типу та настінним блоком в приміщенні доготовочної;
- в побутових і адмінприміщеннях - конвектори електричні настінні.
Джерело електропостачання - РП 0,4 кВ ТП-109 Сєверодонецьких МЕМ.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за
альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з
Законодавством України, а також згідно з технічними умовами. Дотримання санітарно-
гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних обмежень згідно з діючими
нормативними документами.
Екологічні та інші обмеження:
 дотримання дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне
повітря від стаціонарних джерел викидів у період будівництва та експлуатації;
 дотримання дозволених обсягів утворення відходів згідно інвентаризації джерел
утворення промислових відходів у період будівництва та експлуатації;
 дотримуватися рівня акустичного навантаження на межі СЗЗ та найближчої
житлової забудови (менше допустимого рівня шуму на території населених місць)
у період будівництва та експлуатації;
 дотримуватися рівня електромагнітного випромінювання (ЕМВ) на межі СЗЗ та
житлової забудови (менше допустимого рівня ЕМВ на території населених місць)
у період будівництва та експлуатації.
При експлуатаційному режимі вплив на атмосферу, воду, ґрунти, шум, відходи –
присутні (локальний вплив).
щодо технічної альтернативи 2
Для технічної альтернативи 2, екологічні та інші обмеження планованої діяльності
співпадають з технічною альтернативою 1, окрім впливу на ґрунти та підземні водні
горизонти.
щодо територіальної альтернативи 1
Дотримання режиму господарської діяльності в межах санітарно-захисної зони,
виключення перевищення допустимих рівнів шуму та вібрації на межі найближчої житлової
забудови.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається – дивись п.3.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за
альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1
При розробці проекту будуть розроблені всі заходи з інженерної підготовки та захисту
території від несприятливих природних умов (зсуви, підтоплення тощо) з урахуванням
результатів інженерно-геологічних вишукувань. Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні
та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі згідно з чинним законодавством.
Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне
використання ґрунту, будуть передбачені заходи протидії підтопленню, просіданню,
активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні, захисні та
компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2
Для технічної альтернативи 2, еколого-інженерна підготовка і захист території
співпадають з технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Всі будівельно-монтажні роботи планується виконувати з урахуванням заходів щодо
захисту атмосферного повітря, боротьби із шумом, охорони ґрунту, вивезення будівельних
відходів. Родючий ґрунт, який, у разі необхідності, буде знятий, зберігається в безпосередній
близькості від майданчика будівництва для подальшого його використання для благоустрою
території.
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива 2 не розглядається див.п.3.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1

Можливі впливи планованої діяльності включають:
Під час будівництва:
 клімат та мікроклімат – викиди, які можуть вплинути на клімат і мікроклімат,
відсутні;
 повітряне середовище – відбувається незначне забруднення атмосферного повітря
від працюючих будівельних машин та механізмів (від двигунів машин та
механізмів, що працюють на органічному паливі; при зварюванні та різанні
металів; здійсненні процесів фарбування);
 водне середовище – вплив локальний. Привозна вода (питна) буде
використовуватись для господарсько-побутових потреб ремонтних бригад.
Планованою діяльністю не передбачене скидання стоків у поверхневі водойми та
їх потрапляння на ґрунти та в ґрунтові води;
 геологічне середовище та ґрунти – незначним джерелом забруднення потенційно
може стати будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи
будівельних механізмів;
 земельні ресурси – помірний вплив. Після завершення усіх будівельно-монтажних
робіт виконується видалення будівельного та іншого сміття, благоустрій
прилеглої території;
 видалення зелених насаджень не передбачається;
 культурна спадщина – вплив на культурну спадщину відсутній. Однак якщо на
етапі будівництва виявиться можливий вплив на культурну спадщину, то для
зменшення впливу необхідно чітко дотримуватись вимого і погоджень
законодавства України, зокрема, частини першої статті 37 Закону України «Про
охорону культурної спадщини»;
 природно-заповідний фонд – території ПЗФ у межах будівництва відсутні.
Територія планованої діяльності не відноситься до земель природних
заповідників, національних парків або інших об’єктів Заповідного Фонду.
 шумовий вплив – на стадії будівництва джерелом шуму є автотранспорт, а також
будівельна техніка, які не будуть мати довгострокового шкідливого впливу;
 утворення відходів – відходи від будівельно-монтажних робіт та відходи від
життєдіяльності працівників.
Під час експлуатації:
 кліматичні умови – опосереднений;
 повітряне середовище – присутній (викиди забруднюючих речовин в атмосферне
повітря та шум від технологічного обладнання);
 геологічне середовище – відсутній;
 водне середовище – вплив опосередкований в результаті утворення виробничо-
дощових та господарсько-побутових стоків;
 ґрунти – вплив відсутній за умов своєчасного вивезення з території об’єкта
виробничих та побутових відходів;
 техногенне середовище – вплив помірний за умов дотримання проектних рішень;
 на соціальне середовище - вплив вивчається через механізм публікації в ЗМІ та
громадських обговорень.
щодо технічної альтернативи 2
Для технічної альтернативи 2, сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля
співпадають з технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Земельна ділянка не заходиться в ЗСО водних об’єктів. СЗЗ для даного об’єкту
витримується. Викиди від АЗК, що проектується, рівні шуму, вібрації, ультразвуку,
електромагнітних та іонізуючих випромінювань на межі СЗЗ не перевищуватимуть гігієнічні
нормативи. Планована діяльність буде здійснюватися в межах існуючого землевідводу.
Додатковий землевідвід не передбачається.
щодо територіальної альтернативи 2
Територіальна альтернатива 2 не розглядається див. п.3.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів
діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та
підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і
частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Згідно ст. 3 частини 3 п. 4 абзацу 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»,
об’єкт планованої діяльності належить до другої категорії видів діяльності і підлягає оцінці
впливу на довкілля.

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу
на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного
впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати
значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
Планована діяльність не входить до Переліку видів діяльності, які можуть чинити
значний шкідливий транскордонний вплив, згідно Додатку 1 до «Конвенції про оцінку впливу
на навколишнє середовище у транскордонному контексті», ратифікованої Законом України
№534-XIV (534-14) від 19.03.1999 р.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що
підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню
до звіту з ОВД виконується у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку на довкілля».
Планується провести дослідження впливу планованої діяльності на повітряне
середовище, водне середовище, ґрунти, рослинний і тваринний світ, техногенне і соціальне
середовище під час будівництва та експлуатації об’єкта.
За результатами дослідження, у разі необхідності, будуть розроблені заходи щодо
мінімізації негативних впливів на довкілля і покращення екологічного середовища.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в
ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля
і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу
на довкілля ”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від
громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки
транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля,
що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження
планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки
впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує
недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її
провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу
на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом
щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які
зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також
взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського
обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом
Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної
хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та
протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не
призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про
початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-
сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу,
зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої
діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту
з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації
та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання
під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю,
врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані
у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що
підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це
включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності
буде:

Дозвіл на виконання будівельних робіт (ст.37 Закону України “Про регулювання
містобудівної діяльності”)
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11, Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Державна архітектурно-будівельною інспекція України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності,
обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню
до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департаменту комунальної власності земельних, майнових відносин, екології та природних
ресурсів Луганської обласної державної адміністрації за адресою: 93405, м. Сєвєродонецьк,
проспект Центральний, 59; (фактична адреса: 93400 м. Сєвєродонецьк, площа Перемоги, 2);
електронна адреса: lugcomlandatloga [dot] gov [dot] ua
Тел.: (+3806452) 2-55-77, (+380645) 70-44-44, контактна особа: Пономаренко Є.В.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)