СУБСИДІЇ НА ОРЕНДУ ЖИТЛА ДЛЯ ВПО: ВАЖЛИВІ МОМЕНТИ
За оформленням субсидії на найм (оренду) житла внутрішньо переміщені особи можуть звернутись:
до органів ПФУ, зокрема в разі надсилання документів в електронній формі через Портал електронних послуг ПФУ, мобільний додаток ПФУ з накладеними наймачем та наймодавцем електронними підписами);
до ЦНАПів;
до уповноважених банків (на сьогодні перелік банків в процесі формування);
через Соціальний вебпортал електронних послуг Мінсоцполітики (за технічної можливості).
Документи, які потрібно подавати для оформлення даного виду субсидії:
1. заява встановленої форми (додаток 2 до Порядку 1225 ).
2. договір найму (оренди) житла (додаток 1 до Порядку 1225 ).
3. копії (скановані копії) документів, що підтверджують повноваження законного представника (у разі потреби), прав розпоряджання житловим приміщенням (у разі потреби).
Інші документи, які підтверджують обставини, важливі для призначення субсидії (наприклад наявність інвалідності у членів домогосподарства, документи, що підтверджують окреме проживання та інші обставини).
Важливо! Наймодавець (орендодавець) та наймач (орендар) при зверненні за оформленням субсидії повинні мати при собі документи, що посвідчують особу (паспорт громадянина України (е-паспорт) або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців) та осіб без громадянства — паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідку на постійне/тимчасове проживання, посвідчення тощо).
https://www.facebook.com/gulgpfu/posts/pfbid0R2Dw39jexYTzhrYt9ix79LeryU8...