Ви тут:

Гімназія № 4 - про участь у проєкті "Школу-вгору"! Пишаємося!

05-12-2023
Категорія: 

“Школу-вгору”- це про людей, підтримку, можливості!

 У сучасній українській освіті відбувається переосмислення компетентнісного підходу, ведуться дослідження щодо нових форм та методів формування професійної компетентності педагогів. Швидкоплинне життя висуває суспільний запит до вчителів на виховання особистості нового покоління - творчої людини, здатної самостійно мислити й приймати рішення, віднаходити нові ідеї та креативні рішення, що знайшло своє відображення у концепції “Нової української школи”.

   Професійна компетентність учителя - це актуальна проблема сьогодення, що розглядається як динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей. Особливу роль у формуванні професійності компетентності освітян відіграє участь у проєктах.

   Впродовж 2023 року на території України  Благодійним фондом "Схід SOS" у партнерстві з естонською організацією Mondo в Україні, БФ Real Ukrainians, а також БФ “Щире серце” за підтримки Гуманітарного Фонду для України / Управління ООН з координації гуманітарних справ / OCHA Ukraine реалізовано проєкт «Школу-вгору», котрий має на меті підтримувати вчителів. Участь у ньому брали 35 навчальних закладів з 5-ти областей країни, зокрема 7 з Луганщини. Програма проєкту була  розроблена як міжнародними, так і українськими експертами, вчителями та психологами. Окрім психологічної підтримки ще однією складовою проєкту стали цифрові компетенції. З кожної школи було відібрано двох вчителів, котрі пройшли навчання та згодом передали свої знання колегам. Головна ідея — надати учителям все необхідне, щоб попри воєнний стан, вони могли якісно проводити заняття дистанційно, а також допомогти навчальним закладам справлятися зі зростаючим рівнем стресу як викладачів, так й учнів — завдяки посиленню роботи психологічних працівників.

   Участь у проєкті «Школу-вгору» взяли 7 закладів освіти з Луганської області.  Зокрема, Гімназія № 4 міста Сєвєродонецька Луганської області. Нас зацікавила запропонована тематика досліджень, можливість поєднання теоретичного матеріалу з практичними завданнямми, широкий спектр тренувальних вправ і корисних порад. На перших етапах проєкту до діяльності долучилися найбільш зацікавлені наші колеги, які повідомляли педагогічному колективу про яскраві моменти проєктної діяльності, власні досягнення. Педагоги Гімназії № 4, Калініна І.М. та Мотильова І.В. (цифровий аспект), Лазуренко А.С. (психологічний аспект)  пройшли підготовку тренерів проєкту “Школу-вгору” в м. Київ. Визначним прикладом колективної роботи педагогічного колективу стала 100% участь у навчанні з 01.06 по 01.08.2023 р. в рамках проєкту “Школу-вгору - цифрові компетентності та психосоціальна підтримка”. Програма тренінгів була представлена багатогранною добіркою теоретичного та практичного матеріалу, що сприяло збагаченню інтелектуального потенціалу слухачів, розширенню їх знань щодо цифрової безпеки та цифрової компетентності сучасного педагога, про використання цифорвих технологій, сервісів, застосунтків для підготовки та проведення уроків, оцінювання успішності учнів/учениць.

    Питання щодо організації інклюзивної освіти в дистанційному форматі навчання викликало жваве зацікавлення наших педагогів. З особливим задоволенням колеги занурилися в опрацювання теми “Цифровий кейс учителя” та з наполегливістю й старанням  працювали над створеннням власного кейсу. Отримані під час навчання навички вже активно та вдало використовуються з учнями/ученицями на уроках.

   Завдяки участі у проєкті “Школу-вгору”, педагогічний колектив Гімназії № 4 міста Сєвєродонецька Луганської області значно розширив науково-теоретичний аспект викладання базових предметів, доповнив власну методичну скарбнику сучасними методами та формами цифрових компетентостей та психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу.

   Навчання проходило легко та цікаво, а головне – корисно, адже в такий непростий для країни час перед освітянами постало чимало викликів, а проєкт «Школу-вгору» навчив з ними справлятися.

   У межах проєкту вже відбулося оснащення шкіл технічними засобами для роботи. Отримано техніку для забезпечення потреб учителів та учнів/учениць, а саме: 19 ноутбуків та 2 багатофункціональних пристроїв (декілька пристроїв в одному: принтер, сканер, ксерокс тощо). У межах проєкту освітнім закладам передано не лише технічне обладнання, але й програмне ліцензійне забезпечення для ноутбуків.

   Важливою складовою проєкту було посилення роботи шкільних психологів за рахунок навчання психологів-випускників та студентів. Після того, як новачки отримували додаткові знання, вони відправлялися на практику у вибрані школи, щоб під патронатом локальних шкільних психологів не лише набувати досвіду, але й допомагати колегам справлятися з новими викликами повномасштабної війни. Дякуємо найкращим студентам-психологам, Кирилу Верещаєву та Дар’ї Булан за Вашу діяльність, професіоналізм, розуміння та любов до людей! Все, що Ви зробили має вагомий вплив на наше суспільство і націю!

   Проєкт завершено в теплій атмосфері справжнього освітянського свята 25 листопада 2023 в Освіторія Хаб (м. Київ), де відбувся Форум для директорів шкіл “Школу-вгору”. Цінний досвід та можливість обміну найкращими практиками, можливість послухати змістовні сесії від провідних освітян та фахівців галузі освіти - все для нас.

   “Школу-вгору”- відповідь на потребу продовжувати якісну освіту в онлайн-форматі. Дякуємо організаторам проєкту за плідну співпрацю, за професіоналізм, небайдужість, сучасні підходи!

   “Школу-вгору”- це подих Надії та Віри, що все буде добре! Цінуємо наше партнерство зі “Схід  SOS”! Переконані, у нас попереду ще неймовірна кількість спільних подій та проєктів!

 

Управління освіти Сєвєродонецької МВА: ]]>https://sd.osv.org.ua/news/1701711008/]]>





Рейтинг: 
Средняя: 5 (1 оценка)