Безбар’єрність: як людям із порушеннями слуху та мовлення викликати службу 112
Особи з порушеннями слуху та мовлення також можуть звернутися до служби 112 у разі виникнення надзвичайних ситуацій. Про це йдеться на Урядовому порталі.
Для звернення до служби 112 через смартфон таким особам необхідно здійснити кілька дій:
1. Написати повідомлення «Відеодопомога» на номер 112.
2. Після цього надійде відповідь з активним посиланням на відеодзвінок.
3. Натиснути на посилання. З’явиться запит від служби 112 про доступ до мікрофона та камери. Потім надати дозвіл.
Після цього можна буде спілкуватися з оператором жестовою мовою.
Також будь-яку екстрену службу можна викликати за допомогою одного смс на безкоштовний короткий номер 112.
Нагадаємо, що єдиний телефонний номер 112 є безкоштовним і працює з усіма екстреними службами:
• службою порятунку (телефонний номер 101);
• поліцією (телефонний номер 102);
• швидкою медичною допомогою (телефонний номер 103);
• аварійною службою газу (телефонний номер 104).
Докладніше з покроковою інструкцією жестовою мовою можна ознайомитися у відео .
https://minre.gov.ua/2024/09/19/bezbaryernist-yak-lyudyam-iz-porushennya...