«Заявляли - робимо!»
У Сєвєродонецьку вирішили не чекати на весну та розпочали ремонт найбільш аварійних ділянок автошляхів за технологією холодного асфальту.
У зв’язку з незадовільним та фактично зривом у минулому році ремонту автомобільних доріг їх стан значно погіршився. Тому керівництво міста вирішило терміново та невідкладно розпочати ремонт найбільш аварійних ділянок автошляхів із застосуванням технології холодного асфальту.
В.о. міського голови Вячеслав Ткачук зазначив: «Заявляли - робимо. З сьогоднішнього дня ми почали відновлювати аварійні ділянки доріг. Адже необхідність в ремонті дорожнього покриття виникає не тільки в теплу пору року, але і взимку. Тим більше, ми обіцяли нашим мешканцям, що як тільки дозволять погодні умови ми негайно розпочнемо аварійні ремонтні роботи на найбільш пошкоджених дорогах міста. Саме тому і було прийнято рішення використовувати технологію з застосуванням холодного асфальту. Можливо, хтось скаже, що на сьогоднішній день це неначе якась надзвичайна подія для Сєвєродонецька. Але з огляду на те, яким місто залишилося від попередників і яким воно має бути, ми повинні зробити все можливе задля створення комфортних умов для наших мешканців. Бо люди судять по справах. Ми почали з аварійної ділянки пр. Космонавтів – вул. Новікова. Далі - пр. Космонавтів - вул. Вілєсова. Потім - перехрестя пр. Хіміків – вул. Богдана Ліщини.
Як тільки буде відремонтовано провал колектора на перетині проспекту Гвардійський – вулиці Курчатова – розпочнемо ремонтні роботи дороги там. У нас є план (технологічна карта), за яким будуть проходити ремонти на аварійних ділянках доріг. Їх заплановано 10 - це основні перехрестя міста».
Крім того, під час робочої наради, яка вранці проходила на КП СКС під головуванням в.о. міського голови Вячеслава Ткачука, він поставив завдання перед трудовим колективом підприємства: «Ми використовуємо суміші найкращих виробників, але я повинен бути впевнений, що ремонтники знають та розуміють, що і як потрібно робити. Тому я радий, що директор КП СКС Віталій Постільга знає технологію роботи із застосуванням холодного асфальту. Мною йому поставлене завдання бути на всіх ділянках доріг і особисто контролювати хід виконання робіт. Якщо ви зробите свою роботу добре – люди будуть дякувати КП СКС, а якщо погано – звинуватять владу. Тому я вимагаю виключно якісної роботи та найсуворішого дотримання технології укладання суміші згідно покрокової інструкції виробника. У разі неякісного ремонту виконавці робіт будуть нести персональну відповідальність. Ще раз підкреслюю, ми закриваємо аварійно-небезпечні ділянки на дорогах».
Директор КП СКС Віталій Постільга звітував: «Сьогодні вийшла перша ремонтна бригада. Закуплено холодний асфальт. Ця суміш призначена для аварійного дорожнього покриття. Холодний асфальт являє собою суміш, яку виготовляють за спеціальною технологією з додаванням бітуму. Переваги цього матеріалу в тому, що укладання суміші може здійснюватися в широкому діапазоні температур (від -20 до +40). Він застигає в короткі терміни, і відразу після його укладання, рух автотранспорту може бути швидко відновлено. Ремонтуємо за планом. З завтрашнього дня буде працювати ще одна бригада».