В УПФУ в м. Сєвєродонецьку триває запровадження централізованої підсистеми призначення та виплати пенсій
В Україні з 1 січня 2016 року розпочато процес запровадження системи централізованого призначення пенсій.
З 1 липня скористатися перевагою нової системи зможуть і жителі Луганської області, зокрема й відвідувачі управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку.
Для найшвидшого та ефективного початку роботи за новими стандартами в УПФУ в м. Сєвєродонецьку проводиться максимальна робота: проведено розподіл відділів на «фронт-офіс» та «бек-офіс», організовано роботу з обслуговування громадян у нових умовах, проводяться практичні заняття для фахівців, відповідальних за прийом громадян і призначення пенсій у централізованій підсистемі призначення та виплати пенсій.
Запровадження централізованої підсистеми забезпечить автоматизацію процесів: від звернення громадянина – до призначення і виплати йому пенсії. Дане нововведення унеможливить переплати і дублювання виплат, дозволить надійно захистити персональні дані та мінімізувати дію «людського фактору».
Головною відмінністю нової системи стане те, що завдяки новітнім технологіям майбутній пенсіонер незалежно від місця реєстрації та місця проживання може звернутися в будь-яке територіальне управління Пенсійного фонду України для призначення пенсії. Безперечними перевагами централізованої системи є:
- надання послуг громадянам незалежно від місця їхньої реєстрації;
- можливість дистанційного обслуговування;
- автоматичний розрахунок оптимального виду та розміру пенсії;
- зменшення часу обслуговування;
- відмова від величезного документообігу за рахунок впровадження електронного документообігу;
- забезпечення надійного захисту даних.
Запровадження електронного документообігу дозволить відвідувачу не збирати та не надавати в Пенсійний фонд багато довідок і копій документів. Громадянин повинен буде звернутися до регіонального відділення Пенсійного фонду тільки з паспортом та трудовою книжкою для подальшого сканування цих документів. Фахівець Пенсійного фонду оцифровує їх, заповнює в електронній формі заяву про призначення пенсії й роздруковує її, а громадянин, якому призначається пенсія, лише посвідчує цю заяву своїм підписом.
Електронні пенсійні справи, які міститимуть скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсії й становитимуть основний пенсійний архів.
На майбутнє очікується, що пенсіонери зможуть у будь-який час через мережу Інтернет ознайомитися з даними своєї пенсійної справи за допомогою електронного цифрового підпису.
УПФУ в м. Сєвєродонецьку