У Сєвєродонецькому ЦНАПі встановлено платіжні POS-термінали
Міська влада продовжує роботу над покращенням комфортного перебування відвідувачів у Сєвєродонецькому ЦНАПі. Відтепер мешканцям м. Сєвєродонецька та Луганської області зареєструвати адміністративні послуги у сфері бізнеса, нерухомості, місця проживання, оформлення паспортних документів можна оперативніше за допомогою платіжної картки.
9 вересня за ініціативи керівництва міста та депутатської групи «Сєвєродончани» для зручності оплати адміністративного збору у Центрі надання адміністративних послуг у м.Сєвєродонецьку встановлено чотири платіжні POS-термінали, які дозволяють відвідувачам не виходячи із ЦНАПу проводити платежі за допомогою банківських карток миттєво. Встановленню таких терміналів передувало підписання договору еквайрінгу міської ради з банківською установою. Це дає можливість значно оптимізувати час громадян для оформлення звернення щодо надання адміністративної послуги. Безперечно, такі новації допоможуть комфортніше замовити платну адміністративну послугу та заощадити час відвідувачів.
В.о. міського голови Вячеслав Ткачук подякував директору банку за POS-термінали та висловив сподівання, що в найкоротший термін будуть встановлені ще 6 терміналів: «Чим більше ви нам дасте технічної допомоги, IT-рішень, тим зручніше буде всім. Сьогодні перед нами стоїть завдання - люди повинні прийти і вирішити проблему. Ми повинні дбати про наших мешканців – щоб їм було зручно отримувати адміністративні послуги в Сєверодонецькому ЦНАПі».
Директор банку Наталія Почтарьова подякувала міській раді за співпрацю, побажала ЦНАПу розвитку і нових інноваційних проектів та запропонувала установку на кожному робочому місці адміністратора ЦНАПу сервісу прийому платежів за QR-кодами.