Ви тут:

Справжній художник вміє бачити, передбачити і багато знає

27-03-2017
Категорія: 

15 березня у Сєвєродонецькій дитячій художній школі під час урочистого заходу підбили підсумки міського етапу обласного конкурсу художньої творчості з академічного рисунку учнів художніх шкіл і художніх відділень шкіл мистецтв «Срібний олівець», який проходив у двох вікових категоріях.

За його результатами у старшій віковій групі (вихованці 15-17 років) призові місця розподілилися наступним чином. Дипломант конкурсу – Альона Коренєва, ІІІ місце посіла Анастасія Мілюкова, ІІ місце – Анастасія Логоша, І місце – Аліна Кравченко (усі дівчата – учениці викладача вищої категорії Віктора Погорілого). У середній віковій категорії (12-14 років) дипломантом конкурсу стала Софія Мішина, ІІІ місце у Олександра Альохіна, на ІІ місці – Аліна Багрій (викладач ІІ категорії Юлія Боярчук), І місце одержала Наталія Ревенко (старший викладач Світлана Логінова).

Під час заходу були нагороджені також переможці міської олімпіади з історії мистецтв на тему: «Українське образотворче мистецтво XV – першої половини XVIII століття», під час якої учні показали свої глибокі знання архітектури оборонних та культових споруд України, архітектурного стилю «Українське бароко», портретного живопису, образу козака Мамая у народному живописі та розвитку книжкової мініатюри і гравюри в Україні.

За результатами інтелектуального змагання дипломантами визнано Олександру Альохіну та Марію Цалко. ІІІ місце посіли Таїсія Шишка, Софія Мішина, Аліна Багрій, Катерина Ковальова, ІІ – Єлизавета Рябовол. І місце має Катерина Молчан. Усіх призерів готувала викладач ІІ категорії Людмила Василенко.

Вітали підлітків з перемогою директор КПНЗ СДХШ Леонід Шматко та заступник начальника відділу культури Сєвєродонецької міської ради Світлана Ульянова, які й провели церемонію нагородження. Діти отримали грамоти, дипломи та подяки, а також цінні подарунки.

«Без уміння бачити наші предмети у тримірному просторі та уявляти їх, ми не в змозі реально і правильно передати форму і падаючі тіні, – зауважив Леонід Шматко. – Все починалося з лінії, а лінії починалися з печери. Поступово люди перейшли до пласких зображень. А з них – до таких складних, які діти й мали виконати під час найскладнішого технічного конкурсу – академічного рисунку. Підліткам треба було показати свої можливості, вміння бачити пропорції, в тому числі між предметами та їх частинами, будувати складні елементи, площину в перспективі і передавати тональність, співвідношення і т.д. І ви з цим впоралися дуже добре і достойно. Ми вже знаємо, що ви гідно представили нашу школу не лише на міському рівні, а й на рівні області, де показали майстер-клас іншим школам з предмета. Вітаю вас!»

Грамоти та дипломи відділу культури отримали також діти, які взяли участь в обласному конкурсі художньої творчості з академічного рисунку «Срібний олівець» та обласному конкурсі художньої творчості з академічного живопису «Чарівна акварель», за досягнутий рівень при виконанні творів поза конкурсом. Серед них Данило Хандій, Дар’я Лємзякова і Всеволод Михайлов (старший викладач вищої категорії Леонід Шматко), Марія Панасовська (Світлана Логінова), Марія Ковальова, Наталія Павлюченко, Владислав Шапарь і Анастасія Логоша (Віктор Погорілий), Поліна Пацук (викладач М.Л. Протасов) та Катерина Максимчук (старший викладач Олена Логінова).

Ось що розповіли юні учасники конкурсу:

Учениця 4 класу художньої школи Катерина Молчан:

– Я вперше беру участь в олімпіаді з історії мистецтв. Вона проходила в нашій школі. Кожному учаснику було видано декілька аркушів, на яких й розміщувалися конкурсні запитання. Деякі з них були у вигляді ілюстрацій. Останні – стосувалися архітекторів і будівель, які ті спроектували. Готуючись, я вивчала конспекти, переглядала інформацію в інтернеті та додатковій літературі.

Учениця 4 класу художньої школи Софія Мішина:

– Я повторно займаюся у 4 класі, бо вже маю атестат про закінчення художньої школи. Але оскільки мені не достатньо років для того, щоб вступити на навчання далі, то, щоб не втрачати рік і отримати більше досвіду та навичок, навчаюся повторно. У конкурсі академічного рисунку я вперше беру участь. До цього були інші міські та обласні творчі конкурси на відповідні теми.

Чесно кажучи, на перемогу не сподівалася. Коли побачила у списку переможців своє прізвище, була здивована. Було дуже приємно, що мої старання оцінено. Під час конкурсу ми виконували побудову глека, фрукта (у нас була груша) і площини. Рада, що взяла участь, адже конкурс допомагає оцінити свою майстерність. Академічний рисунок виконується на вступних іспитах у художні виші. Під час конкурсу і на іспиті робота триває обмежений час. Тому беручи участь у конкурсі, ти «набиваєш» руку, вчишся розподіляти роботу за обмежений час і робити це на високому рівні. Я ще не вирішила, куди саме буду вступати, але в мене вже є мрія. Я хочу бути мультиплікатором. Зараз вдома я практикуюся в комп’ютерній графіці, намагаюся створювати картини у форматі 3D. Є певні напрацювання. Вдається пропрацьовувати деталі. Але поки що я малюю лише для себе. Для участі у графічних конкурсах, вважаю, у мене ще не достатній рівень.

Олеся ПЕТРОВА





Рейтинг: 
Голосов пока нет