Ви тут:

«Мужність перемагає страх»: у Міноборони презентовано комунікаційну кампанію «Оновлюй дані в ТЦК»

18-08-2023
Категорія: 

Комунікаційна кампанія “Оновлюй дані в ТЦК” спрямована на мотивацію українців оновлювати персональні дані у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки та бути готовими до спротиву російській агресії. Проєкт презентували громадськості заступник Міністра оборони України Ганна Маляр та представник Командування Сухопутних військ Збройних Сил України полковник Роман Горбач.

- Ми розробили кампанію, основна ідея якої полягає в тому, що визнавати власні страхи - це вже сміливо, а війську потрібні сміливі люди. Будуть поширені інформаційні матеріали, у яких наші відомі військові чесно зізнаються, що вони теж бояться, але долають свої страхи. Так може зробити кожен заради того, щоб перемогти, - зазначила заступник Міністра оборони Ганна Маляр.

 

Відеоролики в рамках кампанії проводять паралелі з дитинством, коли боятися було так само нормально. У кожному з них герой-підліток врешті перемагає свій конкретний дитячий страх. Згодом він дорослішає і вже з легкістю долає виклики, коли стає до лав війська. Він – Воїн. Він – Герой. Він – Переможець. Адже боятися – це нормально: і неважливо, чи ти хлопчик і стоїш перед дверима темного підвалу, чи ти боєць і готуєшся до штурму будівлі, де засів ворог.

 

У серії плакатів мотиваційної кампанії зображено сучасних українських воїнів Збройних Сил України. Серед них льотчик-штурмовик Повітряних Сил ЗСУ підполковник Ростислав Лазаренко, що за кількістю бойових вильотів (понад 360) перевершив Кожедуба, командувач підготовки Командування Сухопутних військ ЗСУ генерал-майор Віктор Ніколюк, відома парамедикиня та волонтерка Юлія «Тайра» Паєвська та інші. Вони - досвідчені захисники і захисниці, але передусім – люди з емоціями і відчуттями. Вони демонструють, що приборкати свій страх – реально, та спонукають українців бути готовими до участі у відсічі повномасштабному вторгненню рф в Україну.

Як підкреслив полковник Роман Горбач, ця інформаційна кампанія має велике значення. Якщо громадяни усвідомлять потребу оновлення військово-облікових даних у ТЦК та СП – це значно спростить систему роботи та допоможе уникнути багатьох проблемних питань, зокрема завантаженості терцентрів комплектування. Крім того, таке оновлення даних не займе у людини багато часу та зусиль – потрібно зайти у один кабінет ТЦК з відповідним пакетом документів.

 

Кампанія реалізована у тісній взаємодії з відповідальним українським бізнесом - креативною агенцією IAMIDEA та Ігорем Фінашкіним, продакшном NO STARS та Іваном Крутоусом, режисером Євгеном Головатенком. Домовленості щодо розміщення матеріалів на волонтерській та благодійній основі забезпечує dentsu Ukraine та Олександр Гороховський.

Інформаційні матеріали транслюватимуться у телемарафоні «Єдині новини» та на інших телеканалах, на радіо, у кінотеатрах (Multiplex, Планета Кіно, Оскар та інших), на площинах цифрової зовнішньої реклами, у потягах Укрзалізниці, у вигляді банерів на партнерських сайтах в інтернеті, на сторінках у соцмережах Міноборони та ЗСУ, а також інших майданчиках, з якими ведуться переговори.

 

]]>https://www.mil.gov.ua/news/2023/08/17/muzhnist-peremagae-strah-u-minobo...]]>

Кликните по изображению для просмотра в полном размере





Рейтинг: 
Средняя: 5 (1 оценка)