Керівництво міста з візитом на КП «СТрУ»
Керівництво міста 25 жовтня вкотре відвідали КП «Сєвєродонецьке тролейбусне управління». Мета робочого візиту - відновлення тролейбусного парку, а саме ремонту та модернізації рухомого складу, який довгий час простояв в очікуванні ремонту.
Відремонтовано ще один тролейбус – 507-й, який найближчим часом має вийти на лінію.
Як зазначив начальник КП «СТрУ» Руслан Дєгтяренко, колектив підприємства за досить короткий термін зробив капітальне відновлення вже третьої одиниці рухомого складу за власний кошт підприємства: «Ремонт рухомого складу нам обійшовся у 250-300 тис. грн. Це вже третій відремонтований тролейбус у цьому році за кошти підприємства».
Також за власний кошт підприємства було виконано чимало роботи (капітальний ремонт механічного, пневматичного і електричного обладнання та капітальний ремонт ходової частини) для приведення в робочий технічний стан тролейбуса № 404. Після ремонту він вже вийшов на лінію. На маршрути міста після тривалого простою випущено тролейбус № 202: фахівці КП «СТрУ» зробили все можливе, щоб відремонтувати тролейбус в найкоротші строки.
«На сьогоднішній день нам повністю обрізали фінансування. У зв'язку з тим, що депутати не проголосували за фінансування підприємства, ті гроші, які у нас були, ми витратили на заробітну плату працівникам підприємства. Сьогодні нам нема, за що купити запчастини, за які ми могли б відновити білоруський тролейбус. Я хочу заявити від імені працівників підприємства, що ми будемо до кінця боротися, щоб зберегти Тролейбусне управління, щоб жителі міста і далі користувалися тролейбусами», - запевнив керівник комунального підприємства.
За словами першого заступника міського голови Ігоря Слєсарєва, розвиток електротранспорту у місті та його безперебійна робота має бути у пріоритеті міської влади, адже тролейбуси - це єдиний соціальний транспорт у місті.
«Місто зобов'язане компенсувати підприємству перевезення всіх пільгових категорій. Підприємству має виділятися фінансова підтримка, яка спрямовується виключно на оплату електроенергії та заробітну плату. Протягом кількох останніх місяців ці обов'язки депутатський корпус не виконує. На сьогоднішній день депутатська більшість повністю поставила Тролейбусне управління під знищення. Два місяці не виділяються кошти за бюджетними запитами підприємства на його розвиток. Це означає, що на початку листопада є велика ймовірність, що тролейбусне управління повністю зупиниться. На останні засідання виконкому та сесії міськради приходили працівники тролейбусного управління, зверталися до членів виконкому і депутатів з проханням не знищувати тролейбусний парк. До кінця року ще потрібно виділити підприємству близько 10 млн. грн. для того, щоб повноцінно здійснювати перевезення жителів нашого міста. На це депутат Бутков І.М. сказав, що гроші на підприємство виділятися не будуть.
На підприємстві розроблено два нових маршрути: 7-й і 8-й. Жителі про них просять. Саме 8-й надає можливість дістатися зі «старої» частини міста до нових районів без пересадок. Виконавчий комітет дозвіл ані на роботу на цьому маршруті, ані на обкатування дозволу не дав. Відкриття нових маршрутів дозволило б нам скоротити витрати і збільшити прибуток: економія лише по електроенергії у підприємства складатиме близько 3 млн. грн. на рік. Ставили завдання, щоб маршрутки не дублювали тролейбуси. Нажаль, депутати і члени виконкому лобіюють інтереси приватних перевізників, при цьому знищуючи тролейбусне управління. А в цьому році у грудні КП «СТрУ» виповнюється 40 років», - наголосив Ігор Слєсарєв.
Водій відновленого 507-го тролейбусу Андрій Рубан подякував керівництву підприємства за позитивні зміни, а саме за те, що вкладаються гроші у капітальний ремонт рухомого складу, контактних мереж.
«Ми виправдаємо довіру керівництва. Так якісно мають бути відремонтовані всі тролейбуси в нашому місті», - сказав Андрій Рубан.
А похвалитися працівникам СТрУ було чим: замість старої одиниці рухомого складу
з простою на маршрут вийде капітально відремонтований тролейбус. Фахівцями було відремонтовано елементи заднього мосту, гальмова система, кермове управління, пневмосистема, статичний перетворювач, двигун компресора та сам компресор та інше електрообладнання. Проведені роботи з ремонту несучих елементів кузова та обшивки. Замінені передні та задні лобові скла. Замінені колеса. Вдосконалено освітлення рухомого складу та встановлене додаткове.
Тут же й протестували відновлений тролейбус, проїхавшись територією.
В.о. міського голови Інна Фесенко подякувала керівництву та працівникам Тролейбусного управління, що вони в таких важких умовах роблять все можливе задля збереження та розвитку електротранспорту у Сєвєродонецьку.
Відділ внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю