Запрошуємо ВПО Луганщини відвідати онлайн захід, який познайомить з можливістю роботи в компанії Jabil Uzhhorod
Jabil – американська компанія, яка займається виробництвом електроніки, запрошує на роботу:
- операторів виробничої лінії;
- комірників складського господарства;
- техніків з експлуатації та ремонту устаткування;
- техніків з нормування трудових процесів;
- техніків-технологів з лиття пластмас;
- інженерів з якості;
- інженерів з нормування трудових процесів;
- фахівців постачання;
- фахівців відділу планування;
- бухгалтерів.
Більш детально з вакансіями можна ознайомитись за посиланням : http://surl.li/sxqdpo
Вік: від 18 років.
Jabil в Україні провідний роботодавець з 2004 року.
Культура компанії заснована на відносинах, що сприяють відкритому діалогу, де цінують співпрацю та вітають інноваційні ідеї. Надається пріоритет вашому добробуту, пропонуючи програми підтримки та можливості для професійного розвитку. Ваша роль у Jabil вносить вклад у зобов’язання компанії щодо сталого розвитку, участі в житті громади та інклюзивності.
Компанія інвестує в навчання своїх працівників, тому, навіть без відповідного досвіду чи знань, ви отримаєте необхідні навички для роботи та перспективи росту, згідно ваших показників.
На виробництві дотримуються безпечних та комфортних умов праці.
Компанія пропонує:
- можливість навчання та підвищення кваліфікації,
- транспортування,
- безкоштовний комплексний обід,
- медичне страхування,
- проживання для іногородніх,
- знижки на спортивні, культурні заклади,
- безпечні та комфортні умови праці.
Працівники проходять періодичні медичні огляди, консультації профільних лікарів.
Графіки роботи:
- 3/3, 12 год денні та 11 год нічні зміни (15 робочих днів на місяць);
- 8 годинний.
Запрошуємо всіх бажаючих відвідати онлайн захід, який познайомить з можливістю роботи в компанії Jabil Uzhhorod, долучайтесь!
Захід відбудеться 27 листопада 2024 о 13:00, на платформі Teams.
Необхідна попередня реєстрація за посиланням: http://surl.li/hgxpyw
Всім зареєстрованим учасникам буде надіслано запрошення та нагадування для відвідування заходу.
Управління економічного розвитку СМВА