ДПС у Луганській області інформує щодо порядку листування з платниками податків через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Луганській області інформує щодо порядку листування з платниками податків через Електронний кабінет.
Відповідно до п. 42.4 ст. 42Податкового кодексу України листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Для листування з контролюючим органом в електронній формі платнику податків необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету.
Автор документа створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами.
Також передбачено, що платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Порядку функціонування Електронного кабінету.
Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.
Спілкуйся з податковою службою дистанційно, використовуючи електронні сервісі.
Головне управління ДПС у Луганській області