Ви тут:

Розпочата розробка бренду та маркетингової стратегії Сєвєродонецької ОТГ

23-11-2020
Категорія: 

В рамках проєкту ПРООН з розробки маркетингової стратегії Сєвєродонецької об’єднаної територіальної громади, команда Брендвіль починає працювати над створення бренду маркетингової стратегії нашої ОТГ.

Для плідного знайомства з нашою територією та громадою за допомогою ]]>он-лайн форми «ПОТЕНЦІАЛ ГРОМАДИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ  БРЕНДУ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ» ]]>будуть виявлені переваги та проблеми, які дадуть можливість сформувати бренд та маркетингову стратегію.

В рамках візиту команди Брендвілю до майбутньої Сєвєродонецької ОТГ з 23 по 25 листопада  будуть визначені місця, що роблять громаду відмінною від інших місцевостей, а також особливі громадські місця, якими пишається громада, найбільші та найважливіші підприємства ОТГ.

24 листопада планується проведення воркошопу з громадою.

Плануються зустрічі з керівництвом ВЦА, сільськими головами, бізнесом, громадськістю.

 

 





Рейтинг: 
Средняя: 5 (1 оценка)