Створюємо бренд Сєвєродонецької міської територіальної громади

16-09-2020

Розпорядженням керівника ВЦА м. Сєвєродонецьк оголошено конкурс серед учнівської молоді  щодо створення  бренду Сєвєродонецької міської територіальної громади (лого, слоган).

Метою Конкурсу є залучення учнівської молоді до промоції Сєвєродонецької міської територіальної громади,  підвищення якості життя населення, ефективне використання наявних ресурсів, а також формування економічних ідей, направлених на розвиток громади (формування спільного бачення майбутнього розвитку Сєвєродонецької міської територіальної громади).

Провести його планується у вересні-жовтні 2020 року. Підсумки Конкурсу визначаються комісією до 10.10.2020р. За результатами Конкурсу переможець нагороджується грамотою військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області та подарунком.

Учасниками Конкурсу можуть бути молоді люди, які проживають на території м. Сєвєродонецьк, смт. Сиротине, сел. Борівське, с.Єпіфанівка, с.Боровеньки, с.Новоастрахань, с.Чабанівка, с.Смолянинове.

Конкурсну комісію очолює заступник керівника ВЦА м. Сєвєродонецьк Олег Кузьмінов.  До складу конкурсної комісії входять представники військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області, малого та середнього підприємництва, громадських організацій.

Положенням  про проведення конкурсу визначено умови проведення конкурсу та його організація.

Участь у Конкурсі безкоштовна.

Один учасник може подати на конкурс необмежену кількість робіт. Оскільки кожна робота буде оцінюватися окремо, заявка заповнюється для кожної роботи.

Проєкт логану або слогану може подаватися однією особою або групою осіб. У випадку подання проєкту групою осіб, заявка заповнюється однією особою із зазначенням всіх учасників.

Матеріали повинні містити один ескіз логотипу.

Логотип – графічне відображення концептуальної ідеї, будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність міста та ідентифікувати його серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з зображенням, літерами, цифрами, словами або без них.

Слоган - короткий та яскравий вислів про громаду, з яким вона асоціюється, з точки зору унікальних, історичних, культурних, економічних, соціальних, природних, інноваційних особливостей .

Заявки на конкурс не повинні містити будь-яких посвідчень продукції чи послуг.

Матеріали можуть бути також не прийняті на Конкурс, якщо:

- є зображення реклами або товарних знаків, на які потрібно отримати дозвіл на використання;

- які порушують будь-які права третіх осіб;

- матеріали надіслані або подані після закінчення встановленого терміну;

- матеріали надіслані анонімно (без заповнення заявки учасника).

Подані на Конкурс роботи мають бути авторськими, створеними учасниками особисто. Організатор не несе відповідальності в разі використання учасниками матеріалу інших авторів.

Всі авторські права на роботи після закінчення Конкурсу передаються організаторам Конкурсу з правом використання, редагування та створення нового матеріалу з роботи учасника конкурсу.

Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс. 

Для участі в Конкурсі приймаються заявки, згідно додатку 1 до Положення, та роботи (виключно на українській мові), подані на електронну адресу: der_investatukr [dot] net (з приміткою «Конкурс») або до управління економічного розвитку військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області за адресою: м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32, каб. 60 не пізніше 16 години 30 вересня 2020 року.

 

ЗАЯВКА УЧАСНИКА

конкурсу серед учнівської молоді  щодо створення  бренду Сєвєродонецької міської територіальної громади (лого, слоган)

 

Номінація Конкурсу (назва)

 

Контактні дані

(П.І.Б., телефон, електронна адреса)

 

Вік

 

Назва учбового закладу

 

Описовий текст поданої роботи

 

Дата подання заявки

 

Підпис відповідальної особи