На КПЖ «Світанок» придбали і запустили в роботу нове ПЗ ADS system
Днями управляюча компанія КПЖ «Світанок» придбала і запустила у роботу нове програмне забезпечення ADS system для прийому за телефоном заявок користувачів послугами підприємства та подальшої їхньої обробки.
Мешканцям будинків, які обслуговує «Світанок», відтепер не треба шукати майстра дільниці і писати заяву, аби прочистили забиту каналізацію чи усунули протікання води з труби. Так же швидко можна поскаржитися на погане прибирання під’їзду чи території біля будинку, інші житлово-комунальні негаразди – достатньо просто зателефонувати диспетчеру підприємства і озвучити проблему.
«Ми тут же – у програмі – реєструємо озвучену заявку, визначаємо її вид (аварійна чи поточна) і термін виконання і самі передаємо на відповідну дільницю, – розповідає диспетчер Анастасія Черторицька. – Коли наші спеціалісти завершать необхідні роботи, заявник має підписати акт про їх виконання, а майстер дільниці передати його нам. Інженер підприємства перевіряє виконання робіт та закриває заявку. Самі майстри дільниць доступу до цієї функції не мають.
Оскільки у програмі зазначений час виконання робіт, відразу видно, де спеціалісти відстають за строками, – можна вчасно з’ясувати причину і зробити все, щоб у клієнта не було нарікань.
Якщо ж проблема не має відношення до нашої компанії, диспетчер сам передає інформацію до відповідної служби – ТОВ «Таун сервіс», Сєвєродонецкого управління з експлуатації газового господарства, теплопостачаючої організації тощо, вивільнюючи тим самим для клієнта час, який би він мав змарнувати на додаткові дзвінки».
– А які плюси цієї програми для підприємства і користувача його послуг (абонента) бачите Ви як керівник? – звертаємося до директора КПЖ «Світанок» Дмитра Погорєлова.
– По-перше – якісніший контроль виконання заявок, – говорить Дмитро Олександрович, – бо всі наші люди відтепер постійно працюють, так би мовити, «у полях», а не час від часу поглядають у журнал заявок. Легко проконтролювати кожного працівника і всі строки. По-друге, повністю виключене хамство у спілкуванні заявника і диспетчера, бо всі перемовини програма записує на цифровий носій у автоматичному режимі – у будь-яку мить можна прослухати. По-третє, можливість встановлення зв’язку з нами за більшою кількістю телефонів. Зараз таких номерів дев’ять. Мобільні: 066-77-05-375, 066-77-05-470, 066-77-05-362, 066-77-05-351, 066--77-05-370 і стаціонарні: (0645) 70-83-01; (0645) 70-83-02; (0645) 70-83-03; (0645) 70-83-04.
Отже, якщо у вас виникла потреба у послугах спеціалістів «Світанку», телефонуйте з 8.00 до 17.00 з понеділка по п’ятницю за наведеними вище номерами. В решту часу, як і зазвичай, доведеться звертатися до КП «ЄАДСС».
За інф. "СВ"