Звіт про стан виконання міського бюджету по доходах та видатках за 10 місяців 2021 року

02-11-2021

            Доходи міського бюджету по загальному фонду з урахуванням трансфертів склали 1 244 696,81 тис.грн., в т.ч.:

- податкові надходження – 879 090,91 тис.грн,

- неподаткові надходження – 10 188,76тис.грн, 

- освітня субвенція – 150 710,00 тис.грн,

- інші субвенції – 204 707,14 тис.грн

     Профінансовані видатки за звітний період по загальному фонду міського бюджету з урахуванням субвенцій склали 842 671,48 грн.

Найбільша питома вага  видатків загального фонду здійснена за наступними напрямами:

  

тис. грн.

або %

Освіта 

401 526,02

47,65

Охорона здоров’я 

157 471,00

18,69

Соціальний захист 

30 361,00

3,60

Культура 

17 134,41 

2,03

Фізична культура та спорт 

39 833,71

4,73

Державне управління (апарат управління всіх структурних підрозділів по галузям, КП «Трудовий архів», старостинські округи, тощо)

106 072,18

12,58

Житлово-комунальне господарство

33 361,42

3,96

Заходи з економічної діяльності,

 в т.ч. транспорт та дорожнє господарство

           землеустрій та соціально-економічний розвиток

45 441,91

43 684,40

1 757,51

5,39

Запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

975,83

0,12

Реверсна дотація 

10 494,00

1,25

 

 

Видатки бюджету розвитку.

       За рахунок спеціального фонду бюджету міської територіальної громади  фінансування по бюджету розвитку становить 180 351,79  тис.грн.

Фінансування по бюджету розвитку у розрізі головних розпорядників склало:

Сєвєродонецька міська ВЦА - профінансовано 35 522,60 тис.грн, а саме:

  • внески до статутного капіталу суб`єктів господарювання – 34 915,68 тис.грн;
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 467,55 тис.грн;
  • розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) – 139,37 тис.грн.

 

Управління освіти – профінансовано 3 368,42 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання для закладів загальної середньої освіти, у тому числі для реалізації заходів щодо соціально-економічного розвитку територій – 3 265,62 тис.грн;
  • придбання обладнання для закладів дошкільної освіти – 102,80 тис.грн.

 

Управління охорони здоров’я – профінансовано 10 408,43  тис.грн, а саме:

-   придбання медичного обладнання – 6 914,78 тис.грн;

-   будівництво медичних установ та закладів – 3 493,65 тис.грн.

 

 

Управління соціального захисту населення – профінансовано 23 976,65 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – 603,10 грн;
  • грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення для особи з інвалідністю II групи, яка настала внаслідок безпосередньої участі в антитерористичній операції,  за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1 001,14 тис.грн;
  • грошова компенсація за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 22 372,41 тис.грн.

 

Відділ культури - профінансовано 1 822,02 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для забезпечення діяльності бібліотек  – 79,63 тис.грн;
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів – 1 742,39 тис.грн.

 

Відділ молоді та спорту - профінансовано 2 056,91 тис.грн, а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування для забезпечення утримання та навчально-тренувальної роботи комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, реалізації заходів щодо соціально-економічного розвитку територій  –  1 374,82 тис.грн;
  • будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту – 682,09 тис.грн.

 

Управління житлово-комунального господарства - профінансовано 33 861,33 тис.грн, а саме:

  • організація благоустрою населених пунктів – 1 209,91 тис.грн;
  • будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 21 842,42 тис.грн;
  • утримання та розвиток наземного електротранспорту – 10 809,00 тис.грн.

 

Відділ капітального будівництва профінансовано 68 824,41 тис.грн, а саме:

-   будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 13 416,29 тис.грн;

-   будівництво освітніх установ та закладів – 9 772,73 тис.грн;

-   будівництво медичних установ та закладів – 51,50 тис.грн;

-   будівництво установ та закладів соціальної сфери – 1 018,80 тис.грн;

-   будівництво установ та закладів культури – 1 860,72 тис.грн;

-   будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту – 6 909,03 тис.грн;

-   будівництво інших об’єктів комунальної власності – 2 702,41 тис.грн;

-   співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку  - 2 328,71 тис.грн;

-   виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 9 448,23 тис. грн;

-   реалізація проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України – 62,69 тис.грн;

-   утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету – 21 253,30 тис.грн.

 

 

Фінансове управління профінансовано 511,02 тис.грн, а саме:

-   інші субвенції з місцевого бюджету –511,02 тис.грн.