ЗВІТ про результати періодичного відстеження результативності дії регуляторного акту: «Про затвердження Порядку демонтажу засобів зовнішньої реклами в м.Сєвєродонецьку»

04-02-2019

29.01.2019

1. Назва рішення: рішення сімдесят дев’ятої (чергової) сесії Сєвєродонецької міської ради від 30.01.2014р. за №3467 «Про затвердження Порядку демонтажу засобів зовнішньої реклами в м.Сєвєродонецьку».

2.Назва виконавця заходів з відстеження: відділ містобудування та архітектури Сєвєродонецької міської   ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акту:

  • встановлення єдиних правил проведення демонтажу засобів зовнішньої реклами,
  • підвищення рівня благоустрою міста Сєвєродонецька,
  • захист інтересів територіальної громади,
  • розвиток підприємництва і конкуренції,
  • запобігання порушенням законодавства.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01.01.2018р. по 31.12.2018р..

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження: статистичні дані.

7. Показники результативності регуляторного акту:

При періодичному відстеженні використані виключно дані, надані відділом містобудування та архітектури Сєвєродонецької міської ради

                                Показники результативності регуляторного акту.

       Показники результативності дії регуляторного акту

01.01.2018-31.12.2018

1

Кількість рекламних засобів, розташованих  самовільно та з порушеннями вимог щодо розміщення зовнішньої реклами

 

9

2

Кількість рекламних засобів:

демонтованих або відносно яких розпочата процедура демонтажу

оформляють дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

2

 

7

8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей:

Проведений моніторінг продемонстрував, що регуляторний акт – рішення сесії міської ради №3467  від 30.01.2014р. «Про затвердження Порядку демонтажу засобів зовнішньої реклами в м.Сєвєродонецьку» є ефективним. Цей акт дав можливість демонтувати рекламні конструкції, які розміщені самовільно та порушують зовнішній вигляд міста. Привести у відповідність до вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку рекламні засобі, оформлення дозвільних документів та збільшення надходження до місцевого бюджету.

Періодичне відстеження буде здійснено у січні 2012 року згідно показників визначених в цьому звіті.

 

В.о. міського голови,  секретар міської ради                 В.П. Ткачук