ЗВІТ про повторне відстеження результативності рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради "Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції" № 683 від 14 грудня 2016 року
ЗВІТ про повторне відстеження результативності рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції» № 683 від 14 грудня 2016 року
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради №683 від 14 грудня 2016 року «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції» №683 від 14 грудня 2016 року .
2. Назва виконавця заходів з відстеження: відділ містобудування та архітектури Сєвєродонецької міської ради
3. Цілі прийняття акта:
Порядок розроблено з метою практичної реалізації статті 16 Закону України «Про рекламу» та з метою регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку, а також:
- визначення механізму надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- забезпечення прозорості та відкритості процедури надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- скорочення строку отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- створення єдиної цілісної впорядкованої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку;
- створення сучасного простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу і сприяти розвитку цього сектору у місті Сєвєродонецьку;
- врегулюванню питань пов'язаних з організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчими органами міської ради; встановлення порядку та умов надання, внесення змін, погодження, анулюваннята продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
4. Строк виконання заходів з відстеження: листопад 2018 року.
5. Тип відстеження: повторне
6. Методи одержання результатів відстеження:
Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта використаний статистичний метод одержання результатів відстеження.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також засоби одержання даних:
Аналіз результативності дії зазначеного проекту рішення ради здійснюється за кількісними та якісними значеннями показників результативності акта, основними серед яких є:
- кількість поданих заяв на розміщення зовнішньої реклами;
- кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
- кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами, яким продовжений строк дії;
- кількість укладених договорів між суб'єктами господарювання та органами місцевого самоврядування на тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Сєвєродонецька;
- загальна сума надходжень до бюджету міста за тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій.
Відстеження результативності здійснюється за даними отриманими від сектору розміщення зовнішньої реклами відділу містобудування та архітектури, а також фінансового управління міської ради.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
№ З/п |
Показники результативності |
2015- 2016 р.р. |
2017- 2018 р.р. |
1 |
кількість поданих заяв на розміщення зовнішньої реклами |
61 |
403 |
2 |
кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами |
8 |
17 |
3 |
кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами, яким продовжений строк дії |
2 |
23 |
4 |
кількість укладених договорів між суб'єктами господарювання та органами місцевого самоврядування на тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Сєвєродонецька |
1 |
40 |
5 |
загальна сума надходжень до бюджету міста за тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій |
289428,84 |
290277,11 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступені досягнення визначених цілей:
Прийняття рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції» дозволило врегулювати діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку, скоротити та спростити процедуру отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, і як результат, значно зросла кількість поданих заяв та отриманих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що означає, що багато з тих, хто раніше самовільно розміщував зовнішню реклами на теперішній час узаконили її розміщення.
Міський голова В.В. Казаков
Начальник ВМтаА Т.І. Тетерятник
Підготував:
Зав. сектором розміщення зовнішньої реклами ВМтаА Ю.П. Косаріва