ЗВІТ про повторне відстеження результативності рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради "Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції" № 683 від 14 грудня 2016 року

23-11-2018

ЗВІТ про  повторне відстеження результативності рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції» № 683 від 14 грудня 2016 року

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради №683 від 14 грудня 2016 року «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції» №683 від 14 грудня 2016 року .

2. Назва виконавця заходів з відстеження:  відділ містобудування та архітектури Сєвєродонецької міської ради

3. Цілі прийняття акта:

Порядок  розроблено з метою практичної реалізації статті 16 Закону України «Про рекламу» та з метою регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку, а також:

  • визначення механізму надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
  • забезпечення прозорості та відкритості процедури надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
  • скорочення строку отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
  • створення єдиної цілісної впорядкованої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку;
  • створення сучасного простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу і сприяти розвитку цього сектору у місті Сєвєродонецьку;
  • врегулюванню питань пов'язаних з організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчими органами міської ради; встановлення порядку та умов надання, внесення змін, погодження, анулюваннята продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

4. Строк виконання заходів з відстеження: листопад 2018 року. 

5. Тип відстеження:  повторне

6. Методи одержання результатів відстеження:

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта  використаний статистичний метод одержання результатів  відстеження.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також засоби одержання даних:

Аналіз результативності дії зазначеного проекту рішення ради здійснюється за кількісними та якісними значеннями показників результативності акта, основними серед яких є:

  • кількість поданих заяв на розміщення зовнішньої реклами;
  • кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
  • кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами, яким продовжений строк дії;
  • кількість укладених договорів між суб'єктами господарювання та органами місцевого самоврядування на тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Сєвєродонецька;
  • загальна сума надходжень до бюджету міста за тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій.

Відстеження результативності здійснюється за даними отриманими від сектору розміщення зовнішньої реклами відділу містобудування та архітектури, а також фінансового управління міської ради.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

           

З/п

Показники результативності

2015- 2016 р.р.

2017- 2018 р.р.

1

кількість поданих заяв на розміщення зовнішньої реклами

61

403

2

кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами

8

17

3

кількість дозволів на розміщення зовнішньої реклами, яким продовжений строк дії

2

23

4

кількість укладених договорів між суб'єктами господарювання та органами місцевого самоврядування на тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Сєвєродонецька

1

40

5

загальна сума надходжень до бюджету міста за тимчасове користування місцями розміщення спеціальних конструкцій

289428,84

290277,11

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступені досягнення визначених цілей:

Прийняття рішення виконкому Сєвєродонецької міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку в новій редакції» дозволило врегулювати діяльність у сфері розміщення зовнішньої реклами у місті Сєвєродонецьку, скоротити та спростити процедуру отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, і як результат, значно зросла кількість поданих заяв та отриманих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що означає, що багато з тих, хто раніше самовільно розміщував зовнішню реклами на теперішній час узаконили її розміщення.

Міський голова                                                                                           В.В. Казаков

Начальник ВМтаА                                                                                       Т.І. Тетерятник

Підготував:

Зав. сектором розміщення зовнішньої реклами ВМтаА                         Ю.П. Косаріва



Правила використання матеріалів сайту