Ви тут:

Вячеслав Ткачук звернувся до Арсена Авакова з пропозицією провести розслідування дій поліцейських, які зупинили у Сєвєродонецьку рух електротранспорту

01-06-2020
Категорія: 

 

В.о. міського голови Сєвєродонецька Вячеслав Ткачук звернувся до Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова з пропозицією провести службове розслідування та притягнути до відповідальності поліцейських, які в період з 25 по 27 травня «кошмарили» комунальне підприємство «Сєвєродонецьке тролейбусне управління», що призвело до припинення руху електротранспорту.

Текст звернення:

Шановний Арсене Борисовичу!

Інформуємо Вас, що в період з 25 по 27 травня діями співробітників управління патрульної поліції в Луганській області було заблоковано рух міського електротранспорту у Сєвєродонецьку, сотні жителів міста через дії поліцейських не змогли дістатися до роботи, в лікарні тощо. Це було шоком для міста: сєвєродончани звикли до того, що електротранспорт у місті завжди працює безперебійно та згідно з графіком. Рух тролейбусів у місті не припинявся ні літом 2014, під час бойових дій, ні під час карантинних обмежень 2020 року. І ми вважаємо неприпустимим, коли це відбувається через дії патрульних поліцейських. Які, за нашою оцінкою, були направлені зовсім не на те, щоб забезпечити безпеку руку, а щоб «покарати» комунальне підприємство. Керівник якого не дуже чемно відповів на припис щодо демонтажу зовнішньої реклами.

Сєвєродонецька міська рада – відповідальна влада, ми не допускали і не допустимо в майбутньому, щоб будь хто в місті діяв на шкоду інтересам жителів.

Хронологія подій.

25 травня 2020 року на кінцевій зупинці «Кільце Депо» з 11:40 до 12:30 співробітники управління патрульної поліції в Луганській області здійснювали технічних огляд рухомого складу комунального підприємства «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» (далі КП СТрУ). Це була група поліцейських (а не звичайний патруль), які, на нашу думку, діяли не за власною ініціативою, а отримали завдання на проведення цієї перевірки. Директор комунального підприємства та інспектор з безпеки руху намагалися з’ясувати у поліцейських підстави перевірки, але будь яких документів надано не було. Інспектор М.С.Соловйов, що ймовірно керував групою поліцейський, усно заявив, що перевірка проводиться в рамках місячника «Безпека дорожнього руху» і що місту треба витрачати гроші не на тротуарну плитку, а на тролейбуси.

У зв’язку з цим виникає питання до Міністерства внутрішніх справ, чи дійсно серед повноважень патрульних поліцейських є й таке, як вирішувати за міську ради, куди витрачати кошти міського бюджету? Чи у них є таке доручення Міністерства?

Крім того, у роботі Сєвєродонецької міської ради немає ніяких місячників, ми ремонтуємо дороги та тротуари, прибираємо територію міста тощо увесь час, а не в порядку проведення місячників. І нас дивує, що можуть бути місячники безпеки дорожнього руху. Чи це просто таке умовне слово, яке дає можливість поліції легально здійснити «наїзд» на комунальне підприємство?

Наступного дня, 26 травня, об 11:45 перевірку рухомого складу КП СТрУ патрульна поліція продовжила на зупинці «Озерна», прес-служба управління патрульної поліції в Луганській області навіть виклала повідомлення про це на своїй ФБ-сторінці ]]>https://www.facebook.com/patrolpolicelg/photos/a.1121619281214691/3197103523666246/]]>. До повідомлення прес-служба додала світлину, на якій видно 5 зупинених для перевірки тролейбусів. В дійсності вони зупинили 6 тролейбусів (одного на світлині не видно), і близько 2 годин займалися складанням протоколів. Тож сотні жителів Сєвєродонецька з вини патрульних поліцейських чекали і не дочекалися можливості здійснити поїздку у цей день.

У нас виникає питання: «Метою поліцейських було що, «покашмарити» місто? Використавши як привід для утисненого нанесення шкоди населенню начебто перевірку технічного стану тролейбусів?»

Дві години поліцейським вистачило для складання двох постанов про накладання адміністративних стягнень на 680 грн. по частині другій статті 121 КпроАП на водіїв тролейбусів. Поліцейський Олександр Мірошніченко склав постанову серія ДП18 №542450, поліцейський Євген Сафронов склав постанову серія ДП18 №538415. Підстави для притягнення водіїв до адмінвідповідальності – тріщина на склі та відсутність правого склоочищувача. Інших водіїв попереджували про скоєння ними адміністративних правопорушень без складання постанов. Наприклад, за те, що зеленка в аптечці була з простроченим терміном.

У нас немає сумнівів, що в управлінні патрульної поліції в Луганській області добре знають, що водії тролейбусів не займаються технічним обслуговуванням машин, це робить спеціальна служба. Підставою виходу тролейбуса у рейс є запис механіка у журналі, що він знаходиться у справному стані. Тож водія тролейбуса неможливо притягнути до відповідальності за частиною другою статі 121 КпроАП. А ось залякати адміністративним протоколом можна.

27 травня о 5:10 патрульна машина поліцейський патруль вже стояв біля СТрУ. В 5:35 в маршрут вийшов тролейбус №407. Приблизно о 5:40 на вулиці Курчатова тролейбус наздогнала патрульна машина з включеними спец сигналами. Водію поліцейський заявив, що зупинили для перевірки документів, у цей час іншій поліцейський здійснив огляд тролейбуса. Звичайно, що водій тролейбусу правила дорожнього руху не порушував, а поліцейські ніяких документів, які б давали їм право остановити його та здійснити перевірку технічного стану транспортного засобу, не пред’явили.

Після цього водії тролейбусів відмовились виїжджати з території тролейбусного парку, на маршруті лишилися лише ті 3 машини, які виїхали до цього часу. Тисячі жителів Сєвєродонецька у цей день не потрапили на роботу, були позбавлені можливості здійснити інші справи. Коли о 9 ранку виконувач обов’язків міського голови Вячеслав Ткачук зателефонував начальнику управління пану Левченко, той відмовив пояснити, що відбувається. Відмовився Левченко і від зустрічі з першим заступником міського голови Олегом Кузьміновим, пославшись на свою зайнятість.

Зрозуміло, що тролейбуси у Сєвєродонецьку не нові (найновіші придбані 9 років тому), і при великому бажанні (а воно у патрульних поліцейських явно було) можна знайти якісь проблеми. Але на наше переконання заміна зеленки в аптечці чи вогнегасника не призвели до збільшення безпеки перевезення в електротранспорті міста. А ось шкода інтересам жителів міста у ці дні була нанесена поліцейськими суттєва.

Звичайно, поліція зобов’язана виконувати свої обов’язки щодо забезпечення безпеки руху – в межах своїх повноважень. І робити це треба не під час місячників, а щоденно. Але «кашмарити» для цього комунальне підприємство та залякувати водіїв не лише недоцільно, але й недопустимо.

Тож дуже просимо Вас, шановний Арсене Борисовичу, призначити належне службове розслідування та притягнути винних у цьому інциденті до відповідальності. Ми ніяк не можемо допустити, щоб Сєвєродонецьк перетворився на чергове поле «ментовських війн», в яких умисне нанесення шкоди населенню використовують як інструмент, щоб «переконати» недостатньо лояльного керівника.

Додатки:

  1. Копія доповідної записки директора КП СТрУ;
  2. Копія постанови про накладання адміністративного стягнення на водія серія ДП18 №542450;
  3. Копія постанови про накладання адміністративного стягнення на водія серія ДП18 №538415;
  4. Світлина з місця проведення «перевірки».




Рейтинг: 
Средняя: 5 (1 оценка)