Розпочата розробка бренду та маркетингової стратегії Сєвєродонецької ОТГ
В рамках проєкту ПРООН з розробки маркетингової стратегії Сєвєродонецької об’єднаної територіальної громади, команда Брендвіль починає працювати над створення бренду маркетингової стратегії нашої ОТГ.
Для плідного знайомства з нашою територією та громадою за допомогою он-лайн форми «ПОТЕНЦІАЛ ГРОМАДИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ» будуть виявлені переваги та проблеми, які дадуть можливість сформувати бренд та маркетингову стратегію.
В рамках візиту команди Брендвілю до майбутньої Сєвєродонецької ОТГ з 23 по 25 листопада будуть визначені місця, що роблять громаду відмінною від інших місцевостей, а також особливі громадські місця, якими пишається громада, найбільші та найважливіші підприємства ОТГ.
24 листопада планується проведення воркошопу з громадою.
Плануються зустрічі з керівництвом ВЦА, сільськими головами, бізнесом, громадськістю.