Ви тут:

Робота зі зверненнями громадян  в управлінні Пенсійного фонду України м. Сєвєродонецька 

01-11-2016
Категорія: 

Одна з основних вимог у роботі управління зі зверненнями громадян – забезпечення уважного ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються відвідувачі.
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», згідно з розробленим Порядком організації особистого прийому та затвердженим графіком в управлінні здійснюється особистий прийом громадян начальником управління та його заступниками. Особлива увага при цьому приділяється жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідам Великої Вітчизняної війни, Героям Соціалістичної Праці, Героям Радянського Союзу, Героям України.
За 9 місяців 2016 року керів­никами управління проведено 539 особистих прийомів, на яких побувало 696 громадян.
Більшість звернень стосується питань щодо поновлення пен­сійних виплат внутрішньо пере­міщеним особам, перерахунку пенсій державним службовцям, суддям та прокурорам, роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства, стану розрахунку зі сплати єдиного соціального внеску та пенсійних страхових внесків з Пенсійним фондом, надання та коригування звітності до ПФУ, припинення підприємницької діяльності, порядку прийому громадян, виплати пенсій через банківські установи, порядок виготовлення ЕПП.
Приміщення управління забезпечено достатньою кількістю інформаційних стендів, на яких розміщено інформацію стосовно роз’яснення діючого пенсійного законодавства; переваг отримання пенсій через установи банків; зразки написання заяв та інших документів, агітаційні матеріали. Створено умови для вільного використання інформації, розміщеної на стендах.
Все це дає можливість громадянам самостійно ознайомитися з чинним законодавством, знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Водночас деякі пенсіонери бажають отримати письмову від­повідь на питання, які їх ці­кавлять.
За 9 місяців 2016 року до управління надійшло 233 письмові звернення громадян, всі вони розглянуті своєчасно, у терміни, передбачені законодавством.
З метою більш повної реалі­за­ції прав громадян на звер­нен­­ня та проведення інформа­цій­­но-роз’яснюваль­ної ро­­бо­­­ти щодо пенсійного забезпе­чення керівниками управ­ління здій­­сню­ються виїзні прийоми громадян, при­йоми за місцем проживан­ня. 
Впродовж 9 місяців 2016 року на виїзних прийомах надано ґрунтовні роз’яснення та рекомендації 175 громадянам.
З метою заощадження часу громадян в управлінні діють 3 телефонні «гарячі лінії», на які звернулося 5345 осіб. 
За результатами аналізу структури звернень до управління плануються інформаційно-роз’ясню­вальні заходи. У місцевих ЗМІ розміщується роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства, постійно надається та оновлюється інформація з пенсійних питань на веб-сайті управління та міської ради, проводиться роз’яснювальна робота з питань реформування пенсійної системи, легалізації заробітної плати, висвітлюються результати діяльності управління. 
На виконання Указу Президента України від 18 грудня 2007 року №1228 «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» вхід до управління облаштований пандусом та обладнаний дзвінком виклику чергового. 
Для доступності інвалідів по зору у приміщенні управління розміщено таблички з номерами кабінетів та поверхів шрифтом Брайля.
Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування й створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з цих питань.

О. Бєлікова,  начальник управління ПФУ в м. Сєвєродонецьку





Рейтинг: 
5
Средняя: 5 (1 оценка)