Ви тут:

Ігор Слєсарєв про Сєвєродонецьк: «Дії міської влади спрямовані на творення»

15-05-2018
Категорія: 

Які причини того, що жителям Сєвєродонецька некомфортно жити в рідному місті, які проблеми міська влада визначає як першочергові, і які шляхи їх вирішення - своєю думкою про ситуацію з інфраструктурою міста поділився перший заступник міського голови Сєвєродонецька Ігор Слєсарєв.

- Мабуть, варто почати розмову з проблем сєвєродонецьких доріг. Стан проїжджої частини вкрай незадовільний.

- Треба визнати, дороги в місті знищувалися всі 27 років незалежності. З 150 тис. кв. км дорожнього покриття - мінімум 10 тисяч потребують ремонту. У спілкуванні з підрядниками, які займалися ремонтом в минулому році, сьогодні стало відомо про навмисне порушеннях технічних норм і правил при постановці завдань для підрядних організацій, що вплинуло на якість дорожнього покриття.

- Чи можливо гарантійне обслуговування доріг, відремонтованих в минулому році?

- Договори складено таким чином, що неможливо встановити, де саме цей ремонт проводився - прив'язки до місця немає. Тому нам вдалося домовитися про виконання підрядниками гарантійного обслуговування приблизно 30% торішнього обсягу. Фінансування решти візьме на себе місцевий бюджет.

Щоб не допустити подібних ситуацій, я дав вказівку здійснювати потрійну фотофіксацію виконуваних робіт: фотографію ями в первісному вигляді з прив'язкою до найближчого стовпа для визначення її координат і розмірів, потім обробленої ями до укладання асфальту і результату ремонтних робіт. Якщо відремонтована ділянка простоїть менше року, фотофіксація послужить підтвердженням правомірних претензій до підрядника.

- Відомо, які дороги будуть відремонтовані в цьому році?

- Попередньо планується, що за рахунок коштів обласного бюджету буде проведений капремонт об'їзної дороги від шляхопроводу до перехрестя на Старобільськ, ділянку дороги від кільця до Пролетарського моста і дорожнє покриття вулиці Б. Ліщини. Додатково ми звертаємося з проханням профінансувати ремонт вулиці Промислової від Гвардійського проспекту вздовж «Азоту», бо розуміємо, що своїми силами зробити його ми не зможемо.

- А за кошти місцевого бюджету?

- Уже виділені близько 10 млн гривень на капремонт інших ділянок доріг і понад 5 млн гривень - на ямковий. Три підрядні організації приступили до роботи, зокрема вже проводиться капітальний ремонт дороги по вул. Сметаніна, поточний ремонт по вулицях Гоголя – Гагаріна (уточнення Ігоря Слєсарєва станом на 15.05.2018).

- Давайте обговоримо тему маршрутного транспорту. Вартість проїзду в ньому зросла, але це ніяк не відбилося на якості пасажирських перевезень. Що робиться для зміни ситуації?

- Фактично в місті сформувалася певна монополія двох АТП, 70-80% автопарку яких не відповідає нормам. За результатами обговорення з громадою, мною підписані письмові звернення до автоперевізників з вимогами про дотримання маршрутів і графіків руху; змісті транспортних засобів в належному технічному і санітарному стані; дотриманні інших договірних зобов'язань і правил надання послуг пасажирським автотранспортом. У зверненнях встановлений термін - до 10 травня привести весь транспорт в належний стан.

- Чи реально автоперевізникам виконати цю вимогу?

- Всі вони працюють за тимчасовими договорами. Але зараз йде підготовка до конкурсів, вимоги яких ми будемо посилювати. Сподіваюся, інші перевізники також захочуть взяти участь в конкурсі. З'явиться конкуренція, і ситуація почне змінюватися. В іншому випадку буду ставити питання перед депутатами про придбання в лізинг парку автобусів для тролейбусного управління, і тоді комунальне підприємство буде обслуговувати все місто. А взагалі, вважаю, що на маршрутах повинні бути великі автобуси. Якщо тролейбусне управління отримає ліцензію на автоперевезення, будемо переконувати депутатів у необхідності виділення коштів на закупівлю хоча б 4 автобусів для комунального підприємства. Це дозволить знизити його збитковість (збитки 2018 року становлять близько 36 млн грн) і одночасно поліпшити якість пасажирських перевезень.

- Проблемою Сєвєродонецька залишається сміття. Хто винен і коли вирішиться питання чистоти міста?

- Насправді проблем тут кілька. По-перше, не було належного контролю над КП «СКС», що надає послуги з вивезення ТПВ. З 2011 року тарифи на дану послугу не переглядалися. При цьому підприємство веде збиткову діяльність - з 600 тис. грн. щомісячних надходжень половина - це субсидія, яка надходить в середньому через два місяці, а умовно-постійні витрати складають понад 1 млн. грн. По-друге, в місті недостатньо сміттєвих контейнерів. На 142 сміттєвих майданчика відводиться 400 контейнерів. Брак становить 200 штук. На останній сесії було виділено 200 тис. грн на закупівлю малих контейнерів і ще 200 тис. грн. для великих 7-кубових. По-третє, не вистачає транспорту. На озброєнні КП «СКС» вісім 15-кубових сміттєвозів і один МАЗ місткістю 55 кубів. Зараз розглядається питання отримання в лізинг ще одного МАЗа і портального перевізника для 7-кубових контейнерів.

- Чого чекати городянам? Тариф буде піднято?

- Тариф однозначно піднімати доведеться, тому що зараз КП «СКС» повністю знаходиться на фінансовій підтримці з місцевого бюджету.

- До 48 гривень?

- Ні. Я вважаю, він не повинен перевищувати 20 грн. За попередніми підрахунками, при такому тарифі підприємство буде виходити в нуль. З 1 січня 2019 року, думаю, місто не зможе надавати фінансову підтримку комунальним підприємствам - казначейство не буде пропускати платежі без узгодження з Антимонопольним комітетом. А як показує практика, АМК не дає погодження на фінансову підтримку, тому що це порушує конкурентоспроможність ринку.

- Які заходи щодо підвищення енергоефективності проводяться в інфраструктурі міста?

- В першу чергу, енергозберігаючі технології застосовуються для об'єктів освіти, охорони здоров'я, культури і спорту. Це установка індивідуальних теплових пунктів, автономного пелетного або інфрачервоного опалення. У нас ІТП запрацювали в кінці лютого - березні, і за місяць вони вже показали економію в 30%. Звичайно ж, ці заходи себе окупають. Зазначу, що практично всі роботи здійснюються в рамках міжнародного співробітництва. Спасибі, партнери нам допомагають.

 У цьому році планується будівництво 6 пелетних котелень для лікарень, шкіл, а також будівлі міськради за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку.

- Чи існують реальні плани відновлення стадіону «Хімік»?

- Зараз ми замовляємо проект відновлення стадіону. Близько двох місяців піде на його підготовку. Вартість робіт по капітальному ремонту стадіону складе близько 80-100 млн. грн.

Народний депутат Сергій Шахов докладає зусиль, щоб проект був профінансований з держбюджету. Якщо все вийде, в найближчі рік-два в нашому місті з'явиться сучасний стадіон місткістю 10-12 тисяч чоловік, який зможе приймати змагання прем'єр-ліги, де виступає наша футбольна команда «Зоря».

- Що все-таки буде з Льодовим Палацом?

- За фактом його у нас вкрали рейдерським, шахрайським способом. Спочатку він був незаконно закладений в іпотеку з метою подальшого переказу в приватні руки. Вже є кримінальна справа за фактом шахрайства посадових осіб банку при переоформленні у держреєстратора права власності на об'єкт. Є судова справа щодо оскарження самого іпотечного договору. Наступного тижня ми подамо вже позов до суду про скасування дій реєстратора.

Позиція в цьому питанні жорстка і однозначна - винні мають бути покарані, Льодовий Палац повинен бути повернутий у комунальну власність.

- Розкажіть трохи про Громадський бюджет міста. Які проекти винесені на розгляд?

- Громадський бюджет передбачає реалізацію малих проектів - до 250 тис. , і великих - до 500 тис. грн, на загальну суму 5 млн грн. В цілому, 70-80% проектів - це дитячі, спортивні майданчики та проекти, пов'язані зі школами. Несподівано велика кількість бажаючих взяли участь, майже всі дуже добре підготувалися (http://sed-rada.gov.ua/novini-mista/gromadskiy-byudzhet-viznacheno-proekti-peremozhci_14-05-2018). Вже у громадськості виникло багато питань, наприклад, в частині виключення бюджетних організацій з цього процесу. Але так як це перший досвід громадського бюджету, думаю, до наступного року, всі недоліки усунемо.

- На ваш погляд, чи впливає політична складова на якість і швидкість вирішення господарських проблем міста?

- Зараз сесії у нас проходять мирно. Дії міської влади спрямовані на творення. Є, звичайно, певні депутати, які продовжують займатися політиканством. Але таких одиниці. Проблем багато, але, якщо направимо роботу міської влади в правильне русло, найближчим часом люди побачать значний результат.

За матеріалами інтерв’ю Евеліни Богданової, «Луганщина.UA»

(]]>http://vistilug.com.ua/news/2194-igor-slesarev-o-reshenii-problem-severodonetska-dyeistviya-gorodskoi-vlasti-napravleny-na-sozidanie/]]>)





Рейтинг: 
5
Средняя: 5 (1 оценка)