Фінансове управління Сєвєродонецької міської ради
Фінансове управління Сєвєродонецької міської ради це самостійний виконавчий орган, підзвітний і підконтрольний міській раді і Департаменту фінансів облдержадміністрації (в частині делегованих повноважень), та підпорядкований виконавчому комітету міської ради і міському голові.
(Основні завдання) - Основними завданнями фінансового управління є:
- розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансово-бюджетного планування та фінансування видатків;
- розроблення в установленому порядку проекту бюджету міста;
- організація роботи, пов’язаної зі складанням, управлінням та виконанням міського бюджету, координацією діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
- інформування громадськості щодо бюджетного процесу, згідно із законодавством.
Функції фінансового управління:
1) здійснює прогнозування та аналіз доходів бюджету;
2) визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту міського бюджету та прогнозу бюджету міста на наступні за плановим два бюджетні періоди, загальний рівень доходів, видатків бюджету, дає оцінку обсягу фінансування бюджету для складання проекту міського бюджету;
3) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів на плановий і наступні за плановим два бюджетні періоди для підготовки проекту міського бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, встановлює термін та порядок їх подання;
4) здійснює оцінку відповідності бюджетному законодавству бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, проектів кошторисів для складання розпису міського бюджету;
5) здійснює аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, стосовно його відповідності меті, пріоритетності та ефективності використання бюджетних коштів;
6) здійснює оцінку виконання результативних показників бюджетних програм та відповідності звітності головних розпорядників бюджетних коштів показникам установленим рішенням міської ради „Про міський бюджет” (після впровадження програмно-цільового методу щодо місцевих бюджетів);
7) складає проект про міський бюджет та готує відповідні матеріали, що до нього додаються;
8) здійснює підготовку аналітичних матеріалів до рішення про міський бюджет;
9) аналізує обсяги дебіторської та кредиторської заборгованостей, причини їх виникнення та готує пропозиції щодо їх погашення;
10) складає розпис міського бюджету згідно з бюджетними призначеннями та вносить зміни до нього;
11) вносить зміни до розпису міського бюджету за загальним фондом з метою забезпечення збалансованості надходжень та витрат міського бюджету;
12) разом із головними розпорядниками бюджетних коштів затверджує паспорти бюджетних програм;
13) затверджує лімітні довідки про бюджетні асигнування;
14) формує проект річного звіту про виконання міського бюджету та здійснює його публічне представлення;
15) здійснює передачу бюджетних призначень та перерозподіл видатків бюджету за рішенням міської ради, виконавчого комітету;
16) погоджує основні напрямки контрольно-ревізійної роботи з відділом по контролю та ревізії департаменту з юридичних питань та контролю міської ради;
17) погоджує кошториси і штатні розписи бюджетних установ;
18) готує за участю заінтересованих органів виконавчої влади експертні висновки до рішень міської ради щодо їх впливу на показники бюджету (з обов’язковим визначенням вартості величини такого впливу), можливостей фінансового забезпечення у відповідному бюджетному періоді та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, і пропозиції щодо їх розгляду;
19) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на фінансове управління міським головою.
(Повноваження) - Фінансове управління для виконання покладених на нього завдань має право:
1) Одержувати в установленому законодавством порядку:
- від головних розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для складання, розгляду, затвердження і виконання міського бюджету, розпису міського бюджету, прогнозу міського бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди та аналізу виконання бюджетів, що входять до складу зведеного бюджету міста;
- від виконавчих органів, розпорядників бюджетних коштів інформацію про здійснення внутрішнього фінансового контролю і внутрішнього аудиту;
2) зупиняти у межах своїх повноважень здійснення фінансування бюджетних асигнувань у випадках, передбачених законодавством;
3) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
(Структура) Фінансове управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
Начальник має двох заступників які призначаються на посади на конкурсних засадах і звільняються за розпорядженнями міського голови.
Структура апарату фінансового управління затверджується начальником фінансового управління і складається з:
- бюджетний відділ у складі відділу (сектор з соціального захисту);
- відділ фінансів;
- відділ обліку та звітності;
- група програмування.
(Адреса) бульвар Дружби Народів, 32, м. Сєвєродонецьк, Луганської обл., 93400, Україна,
Тел.: (06452) 4-41-31. Факс: (06452) 4-24-73
E-mail: gorfosdtcom [dot] lg [dot] ua ()
(Розклад роботи) з 8.00 – 17.00, перерва з 12.00 до 13.00.
Багринцева Марина Іванівна – начальник фінансового управління, 4-41-31.
Черних Поліна Миколаївна – заступник начальника-начальник відділу фінансів, 4-03-58.
Люманова Тетяна Федорівна – заступник начальника-начальник бюджетного відділу 4-40-96.